واگذاری اختیارات بیشتر به آموزش و پرورش استثنایی با دستور وزیر

با دستور وزیر آموزش و پرورش، ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها جهت تسریع و بهبود روند اعتبارات ابلاغی، نظارت دقیق بر هزینه‌ها، نظارت بر امور آموزشی، توانبخشی، پرورشی و ساماندهی نیروهای مدارس استثنایی، از اختیارات بیشتری برخوردار شدند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، از سوی وزیر آموزش و پرورش مصوبه سی و دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استثنایی جهت اجرا به استان‌ها ابلاغ شد.

بر اساس مصوبه سی و دومین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها جهت تسریع و بهبود روند اعتبارات ابلاغی، نظارت دقیق بر هزینه‌ها، نظارت بر امور آموزشی، توانبخشی و پرورشی، ساماندهی نیروهای مدارس استثنایی، از اختیارات بیشتری برخوردار می‌شوند.

در این مصوبه بر انتصاب عامل ذی حساب در ادارات آموزش و پرورش استثنایی به منظور ایجاد تسهیلات لازم در نحوه انجام هزینه‌ها و جلوگیری از کارهای تکراری و بهبود اجرای امور تأکید شده است.

طبق مصوبه مذکور، همچنین مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، صدور احکام و مقررات مربوط به کارکنان آموزش و پرورش استثنایی را به رؤسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان‌ها تفویض می‌کنند.

کد خبر 440412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.