بختیار: حرکت قطار دولت کند نشده است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود سختی‌های بسیار، حرکت قطار دولت کند نشده و رو به جلو حرکت می‌کند.

علی بختیار در گفت و با خبرنگار ایمنا در مورد عملکرد دولت در چهار سال اخیر، با اشاره به اینکه اکنون کشور در شرایط خاص و ویژه‌ای است، اظهار کرد: سختی‌ها و تحریم‌های همه جانبه‌ای که از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی اعمال می‌شود، علاوه بر اینکه کار را برای کارگزاران دولت دشوار کرده، شرایط را برای مردم نیز سخت‌تر و مشقت‌بارتر کرده است.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه این فشارهای غرب همیشه روی زندگی مردم بوده است، ادامه داد: دنیای غرب رویکرد تقابلی با جمهوری اسلامی داشته است زیرا در این سال‌ها متوجه مقاومت تمام نشدنی مردم ایران در مقابل سیاست‌های مستبدانه خود بوده است. با وجود این سختی‌ها، حرکت قطار دولت کند نشده و رو به جلو حرکت می‌کند.

بختیار افزود: فشارها از سوی آمریکا به صورت یکجانبه و غیر قانونی بوده و این موضوع نشان می‌دهد که هنوز جامعه بین‌الملل شکل واقعی خود را پیدا نکرده است؛ در این شرایط هر کشوری می‌تواند همه قراردادها و تعهداتش را برهم بزند و حتی مصوبه شورای امنیت را نقض کند. متأسفانه هیچکس در مقابل این فشارها نمی‌ایستد و مانع این اقدامات غیرقانونی نمی‌شود.

وی گفت: دولت در این شرایط سخت کشور را اداره می‌کند و با سرعت در حال حرکت رو به جلو است. آمریکا همیشه دنبال این بوده تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، اما توسعه در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی، حوزه اقتصادی، دانش بنیان، حوزه علمی و حوزه دفاعی کشور، آن‌ها را در محقق شدن تفکرهای خود ناکام گذاشته است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس یازدهم تاکید کرد: در هفته دولت نیز مانند گذشته کارهای مرتبط با بخش خصوصی با کمک دولت و یا شرکت‌های غیردولتی اداره می‌شود.

بختیار با اشاره به مدیریت مناسب کشور توسط دولت در شرایط شیوع بیماری کرونا، گفت: کنکور در شرایط سخت کرونایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در آینده نیز مدیریت برگزاری مراسم‌های عزاداری محرم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر عهده خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که همه باید اهمیت آن را بدانند و بر آن پایبند باشند وحدت است. مردم و کارگزاران باید منافع ملی را بر منافع حزبی و جناحی خود ترجیح دهند. دولت و ملت باید در زیر یک پرچم و تحت هدایت رهبری انقلاب حرکت کنند.

کد خبر 440408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.