تکمیل پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا تا پایان شهریورماه ۹۹

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی سالن اجتماعات فردوس خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان شهریورماه امسال تکمیل خواهد شد.

ایرج مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا که «فردوس» نامگذاری شده با کاربری سالن اجتماعات مذهبی و اجتماعی در شأن مردم شهیدپرور اصفهان و با هدف تکریم خانواده شهدا با سازه‌ای خاص و طراحی متفاوت در حال احداث است.

وی تصریح کرد: هزینه آزادسازی فضای پروژه سالن اجتماعات فردوس ۴۰۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای آن ۳۴۰ میلیارد ریال است که در مجموع کل هزینه‌ها بالغ بر ۷۴۰ میلیارد ریال است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: مساحت زیربنا، سالن‌ها، رواق‌ها، لابی‌ها، تأسیسات اداری، سرویس بهداشتی و پست برق ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و محوطه پیرامون و پارکینگ روباز ۱۲ هزار و ۲۷۰۰ مترمربع است که در مجموع ۲۲ هزار و۲۰۰ مترمربع می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه سالن اجتماعات فردوس تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: احداث این مجموعه از فروردین ۹۸ آغاز شده و تا پایان شهریور امسال تکمیل خواهد شد.

مظفر گفت: گلستان شهدا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بشمار می‌رود و احداث یک سالن اجتماعات در شأن مردم این شهر شهیدپرور مورد نیاز است.

کد خبر 440402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حسین BG ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام منطقه ۱۴کمبود پارک ورزشگا کتابخونه خانه کم شده رسیدگی کنید مسولین پاین شهر