ام باپه: برای قهرمانی در اروپا به پاریس آمدم

ستاره جوان پاریس سن ژرمن گفت: همیشه گفته‌ام که می‌خواهم بخشی از تاریخ فوتبال فرانسه باشم و حالا این فرصت بیش‌ازپیش نصیب من شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، کیلیان ام باپه مهاجم جوان و با استعداد پاریس سن ژرمن که موفق شد با درخشش‌های خود این تیم را به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برساند از اشتیاق بالای خود برای کسب پیروزی در دیدار نهایی گفت.

وی در رابطه با بازی برابر بایرن مونیخ اظهار کرد: قهرمانی در اروپا دقیقاً همان دلیلی است که به خاطر آن به پاریس سن ژرمن پیوستم. همیشه گفته‌ام که دوست دارم بخشی از تاریخ فوتبال فرانسه باشم و در بازی نهایی لیگ قهرمانان فرصت انجام این کار را دارم.

ام باپه افزود: از سال ۲۰۱۷ که به این باشگاه پیوستم چندین بار شکست خوردم. اما حالا در فینال رقابت‌ها هستیم و تیم ما قرار نیست هیچ‌گاه تسلیم شود. اتفاق فوق‌العاده‌ای برای فرانسه خواهد بود اگر قهرمان شویم و من از همان ابتدا با همین هدف پاریس را انتخاب کردم.

مهاجم فرانسوی پاریسی‌ها در خصوص حضور نداشتن تماشاگران در دیدارها گفت: هر طور که حساب کنید هنوز هم لیگ قهرمانان مهم‌ترین رقابت باشگاهی دنیاست. البته که حس خوبی ندارد وقتی شما پشت درهای بسته بازی می‌کنید و دوست داریم هواداران ما هم در راه قهرمانی اروپا در کنار ما باشند اما به‌ هر حال این شرایط در دسترس نیست.

پی اس جی در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب باید به مصاف بایرن مونیخ برود. بایرنی‌ها پیش از پنج بار عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به‌دست آورده‌اند اما پاریسی‌ها در تلاشند تا پس از خرج‌های زیاد، بالاخره پس از سال‌ها عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

کد خبر 440386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.