بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه فضاهای خدماتی شهر

معاون مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف سازمان بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه فضاهای خدماتی مانند فضاهای فرهنگی، ورزشی، تجاری و اداری در سطح شهر است.

علیرضا برهانی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در سال‌های گذشته با سرمایه‌گذاران قراردادهایی منعقد شده که تعداد چشمگیری از آن‌ها به ثمر رسیده است.

وی با بیان اینکه پروژه فرهنگی، تجاری و اداری پارک عمومی مهستان یکی از پروژه‌هایی است که قرارداد اجرای آن اخیراً با شرکت سرمایه‌گذاری عقیق نقش‌جهان منعقد شده، افزود: این مجموعه در شهرک میلاد و محله اطشاران که محله‌ای پرتراکم به لحاظ جمعیتی است واقع شده است.

معاون مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: پروژه مهستان در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۰۰ مترمربع با دوطبقه پارکینگ عمومی و یک هایپر مارکت در زیر زمین، طبقه همکف تجاری، طبقه اول اداری و طبقه دوم به‌صورت یک مجموعه فرهنگی احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پروژه از طراحی بسیار زیبا و چشمگیری برخوردار است و در ماه‌های آینده به‌صورت مرحله‌به‌مرحله اجرا می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر مرحله خاک‌برداری این پروژه انجام شده و اجرای فونداسیون آن به‌سرعت عملیاتی می‌شود.

برهانی‌پور اظهار امیدواری کرد: پروژه مهستان پس از تکمیل و بهره‌برداری رضایت شهروندان را در شهرک میلاد و محله اطشاران در پی داشته باشد.

کد خبر 440363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.