بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری چوبر در هفته دولت

شهردار چوبر گفت: طرح فضای سبز و تأسیسات روشنایی خیابان امام خمینی(ره) این شهر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

حامد قلی‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دیواره حفاظتی خیابان شهید زردپور با اختصاص اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال و میدانی به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال و رفیوژ وسط ورودی شهر با هزینه ۱۰ میلیارد ریال و همچنین اجرای سنگ فرش و بهسازی معابر شهر چوبر از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال احداث است که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: طرح دیواره حفاظتی برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل شهر چوبر متعلق به اداره آب است که شهرداری آن را به صورت شیوه نامه و تهاتر در ازای دریافت مصالح اجرا می‌کند.

شهردار چوبر ادامه داد: بعد از اجرای رفیوژ وسط ورودی این شهر به ترتیب کابل کشی، فنداسیون، فضای سبز و تأسیسات روشنایی این طرح از شهرداری چوبر آغاز و به سمت شهر حویق اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست طرح ساحلی چوبر با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال در سال گذشته افتتاح شد و امسال نیز فاز دوم آن با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

قلی پور یادآور شد: طرح ساحلی این شهر در سال ۱۳۹۷ از طرف مسئولان به عنوان طرح نمونه کشوری انتخاب شده است.

به گزارش ایمنا، شهر چوبر در بخش حویق شهرستان تالش در غرب استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 440353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.