ارائه ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان کمیته امداد

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با اشاره به تعاملات با نمایندگان مجلس، گفت: کمیته امداد به مشکلات نیازمندان تحت پوشش و غیر پوششی که از سوی نمایندگان حوزه‌های انتخابیه معرفی می‌شوند، رسیدگی کرده و در مجموع ۱۲۰ نوع خدمت ارائه می‌کند.

به گزارش ایمنا، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در خصوص تعاملات نمایندگان با کمیته امداد، اظهار کرد: به نمایندگان مجلس اعتماد ویژه‌ای داریم، نماینده‌ای که برای فردی نیازمند نامه می‌نویسد و به ما معرفی می‌کند، این فرد مشکل درمان یا چیز دیگری دارد و اصل بر صحت این خواسته است؛ البته وقتی تقاضا به دست ما می‌رسد، مددکار ما نیز به این فرد مراجعه می‌کند و نیاز فرد بررسی می‌شود.

وی افزود: در صورتی که نیاز فرد تأیید شد، ما کمک می‌کنیم؛ به طوری که کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمت به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌کند. ممکن است مددجویی مشکل درمانی داشته باشد؛ البته نامه معرفی نماینده مجلس فقط برای معرفی مددجو نیست بلکه افراد غیر مددجو و نیازمند را نیز به ما معرفی می‌کنند.

به گزارش فارس، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، تصریح کرد: فردی که به ما معرفی می‌کنند یا تحت پوشش کمیته امداد است یا تحت پوشش نیست؛ اما این فرد چون جزو آحاد مردم جامعه است، ما نیز موضوع و مشکلش را پیگیری می‌کنیم. تکلیف داریم موضوع فرد را بررسی کنیم و خدمات لازم را ارائه داده و در حد بضاعت و توان خودمان مشکلات فرد را مرتفع کنیم و در خصوص وضع معیشتی، درمان و دیگر موارد کمک ارائه دهیم.

کد خبر 440352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.