جمع‌آوری و بازنشر تولیدات رسانه‌ای مرتبط با محرم/مشارکت مردم در مراسم‌ها و تبلیغات محرم

شهردار بندرعباس از جمع‌آوری و بازنشر تولیدات رسانه‌ای مرتبط با محرم خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس امینی‌زاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه ایام محرم ضمن تسلیت این ایام، اظهار کرد: ماه محرم برای همه مسلمانان و آزادگان، یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است.

وی افزود: واقعه عاشورا، حماسه انسان‌های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه روز عاشورا یکی از روزهای مهم دینی مسلمانان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: فضاسازی و سیاه‌پوش کردن اماکن عمومی در دستور کار شهرداری قرار داشته و به دنبال همراهی هیئت‌های مذهبی مردمی هستیم.

امینی‌زاده بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود مانند هرسال در فضاسازی و سیاه‌پوش کردن فضای درب منزل و کوچه‌ها فعال اقدام کنند.

وی یادآور شد: همه ما وظیفه داریم مبلغ محرم و پیام عاشورا باشیم و امسال با توجه به وضعیت جامعه در مواجهه با کرونا، باید به سمت استفاده از تکنولوژی در برگزاری مراسمات ویژه محرم برویم.

شهردار بندرعباس اضافه کرد: بخش‌های مرتبط با حوزه‌های فرهنگی در شهرداری بندرعباس مانند مدیریت ارتباطات و سازمان فرهنگی و ورزشی نیز باید در زمینه تولید، جمع‌آوری و بازنشر تولیدات مختلف رسانه‌ای ویژه محرم فعالیت داشته باشند.

کد خبر 440311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.