درخواست نستا برای پیوستن به کادر یووه

انتخاب غیرمنتظره آندره آ پیرلو به‌عنوان جایگزین مائوریتسیو ساری باعث شد تا تعدادی دیگر از ستارگان سابق تیم ملی ایتالیا ازجمله نستا نسبت به فعالیت در کادر فنی یووه اعلام آمادگی کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کوریره دلو اسپورت، پس از پیوستن آندره آ پیرلو به یوونتوس حالا یکی دیگر از ستارگان سابق تیم ملی ایتالیا نیز تمایل خود را برای فعالیت در کادر فنی بیانکونری اعلام کرده است.

اولین شغل حرفه‌ای پیرلو به‌عنوان مربی، سخت‌ترین مسئولیت فنی در فوتبال ایتالیاست. سرمربیگری در یوونتوس اصلاً کار ساده‌ای نیست اما پیرلو برای این کار اعلام آمادگی کرده و حالا سرمربی یوونتوسی‌هاست.

همچنین به نظر می‌رسد که آندره آ پیرلو تمایل دارد تا افراد باتجربه‌ای را به کادر فنی خود اضافه کند و در این میان ستارگان سابق تیم ملی ایتالیا و همبازی‌های پیشین او شانس زیادی دارند.

البته نستا نسبت به پیرلو تجربه بیشتری در مربیگری دارد و در تیم به‌عنوان سرمربی و یا عضو کادر فنی فعالیت کرده است که همین موضوع می‌تواند کمک شایانی به پیرلو کند.

پیرلو و نستا برای سال‌ها در تیم ملی ایتالیا با هم همبازی بوده‌اند و حتی در سال ۲۰۰۶ موفق به کسب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی نیز شدند. همچنین این دو بازیکن برای سال‌ها در تیم میلان نیز کنار یکدیگر بازی کردند و دو بار قهرمان اروپا شدند.

کد خبر 440307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.