آلگری محتمل‌ترین گزینه جانشینی کونته

براساس گزارش تارنمای فوتبال ایتالیا، «آنتونیو کونته» هفته آینده به طور توافقی از اینتر جدا خواهد شد و «مکس آلگری» جانشین وی می‌شود.

به گزارش ایمنا، به نظر می‌رسد که از زمان خشم کونته در آخرین دیدار فصل جاری سری‌آ برابر آتالانتا که سه هفته پیش انجام شد، هیچ چیز تغییر نکرده است.

کونته پس از شکست سه بر دو شب گذشته برابر سویا در فینال لیگ اروپا، بسیاری از حرف‌هایی را که در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفته بود، تکرار کرد.

کونته در این باره گفت: حالا باید به میلان برگردیم؛ دو یا سه روز استراحت می‌کنیم و سپس با ذهن‌هایی آرام با مدیران باشگاه ملاقات خواهیم کرد. آنالیز کل فصل و بررسی همه چیز در کمال آرامش اولویت دارد و سعی خواهیم کرد که برای آینده اینتر برنامه‌ریزی کنیم چه با من و چه بدون من.

وی افزود: از یک چیز اطمینان دارم؛ بودن در اینتر ارزشش را داشت و همیشه از کسانی که این فرصت را در اختیار من گذاشتند، تشکر می‌کنم.

خارج شدن از این بن‌بست به نظر کار سختی است و بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که کونته دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده با توافق دوطرفه از اینتر جدا شود.

انتظار می‌رود تمرینات پیش فصل برای فصل ۲۰۲۰ – ۲۰۲۱ به زودی آغاز شود و نراتزوری به مربی جدیدی نیاز دارد و از این رو، منابع متعددی از جمله اسکای اسپورت به یک گزینه اشاره کرده‌اند: «ماسیمیلیانو آلگری.»

منبع: ایرنا

کد خبر 440305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.