انتخاب رشته کنکور دکتری از سوم شهریور آغاز می‌شود

سازمان سنجش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرایند انتخاب رشته کنکور دکتری ۹۹ برای داوطلبا مجاز شده، از سوم شهریورماه در سایت این سازمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از سایت سازمان سنجش کشور، متن کامل این شرح زیر است:

فرایند انتخاب رشته از دوشنبه سوم شهریورماه در سایت این سازمان به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز می‌شود و تا چهارشنبه پنج شهریورماه ادامه دارد.

هر داوطلب مجاز شده حق انتخاب ۵۰ کد رشته محل دارد؛ دفترچه راهنمای انتخاب رشته روز یکشنبه دوم شهریورماه در سایت این سازمان منتشر می‌شود.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه سوم شهریورماه ۹۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

با توجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست‌ها به صورت الکترونیکی،متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود.

داوطلبان می‌توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

کد خبر 440304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.