رصد عملیات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل کرمانشاه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از بازدید دکتر گودرزی مسئول پیگیری و رصد اجرای پروتکل‌های ابلاغی در سطح استان از روند عملیات ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: امروز یکم شهریور ماه توسط علیرضا گودرزی، مسئول پیگیری و رصد اجرای پروتکل‌های ابلاغی در سطح استان، روند عملیات ضدعفونی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه ناوگان حمل و نقل شهری کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: گودرزی با تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در زمینه اجرای شایسته رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت استان در راستای سلامت عمومی جامعه، رعایت و اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی از سوی همشهریان است.
سلیمانی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی از صاحبان مشاغل حساسی هستند که روزانه به جهت ارائه خدمات حمل و نقل با شهروندان ارتباط مستقیم دارند نیاز است که اهتمام ویژه‌ای نسبت به تداوم عملیات ضدعفونی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی خصوصاً استفاده از ماسک در ناوگان تحت پوشش داشته باشند.

سلیمانی در پایان با اشاره به توقیف ۶۵ دستگاه خودرو رانندگان تاکسی به جهت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه نداشتن ماسک تا کنون ابراز کرد: این سازمان کماکان با جدیت نظارت جدی بر رعایت اجرای کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل عمومی را دنبال خواهد کرد لذا جهت اجرای بهینه این موضوع از نهادهای انتظامی تقاضای همکاری را داریم.

کد خبر 440302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.