خودکشی دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور

سقوط وحشتناک یک زن از ارتفاعات هفت چشمه کرج، غرق شدن مرد ۴۱ ساله در سد تلوار بیجار، تیرباران شرور معروف و مسلح شرق کشور، خودکشی دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور، مرگ تلخ دامدار املشی و انهدام باند زورگیری از راننده‌های تاکسی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج بیان اینکه خانم گردشگر ۳۵ ساله به دلیل سقوط از ارتفاع در ارتفاعات هفت چشمه کرج دچار آسیب شد، گفت: مصدوم به دلیل سقوط از ارتفاع دچار آسیب‌دیدگی شدید در پای راست شده بود که نجاتگران پایگاه کوشک بالا با انجام اقدامات اولیه درمانی و عبور از مسیرهای صعب‌العبور، فرد مصدوم را به پایین کوه منتقل و با آمبولانس به اورژنس بیمارستان شهید مدنی تحویل دادند.

سید فتح الله هاشم نژاد افزود: به دستور دادستان مرکز البرز مسیر هفت چشمه که عامل خطرسازی برای گردشگران بود با جوشکاری میله مسدود شده بود، اما بعضی گردشگران مجدداً این مسیر را با آسیب رساندن به میله‌ها باز کرده‌اند و این مسیر، فضای عبور تجهیزات امدادی را هم ندارد.

مرد ۴۱ ساله در سد تلوار بیجار غرق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: مرد ۴۱ ساله در سد تالوار بیجار غرق شد که اکیپ چهار نفره غواصی این سازمان به محل حادثه اعزام و پس از چند ساعت تلاش و جست‌وجو نسبت به بیرون کشیدن جسد فرد غرق شده اقدام کردند.

سهیل فضل وزیری افزود: در پی گزارشی از پاسگاه انتظامی پیرتاج به سامانه ۱۲۵ مبنی بر غرق شدن فردی ۴۱ ساله اعلام و پس از هماهنگی با مدیریت بحران فرمانداری شهرستان بیجار و همچنین استانداری کردستان، تیم غواصی آتشنشانی شهرداری سنندج به سد تلوار اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های تیم غواصان برای کشف جسد جوان غرق شده در محل حادثه آغاز شد، خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده پیکر بی جان فرد توسط غواصان کشف و به سردخانه باغ رضوان انتقال داده شد.

تیرباران شرور معروف و مسلح شرق کشور

دادستان شهرستان ریگان گفت: متهم "ح. شه بخش" یکی از سرکردگان اصلی باندهای قاچاق مواد مخدر و اشرار معروف در شرق کشور بود که به صورت مسلحانه اقدام به ترانزیت محموله‌های قاچاق مواد مخدر از مرزهای شرقی به استان‌های مرکزی کشور می‌کرد.

علی سخنگو ادامه داد: از جمله اقداماتی که این شرور مسلح انجام داده است، درگیری مسلحانه در خرداد ۹۹ و همچنین تیر ۹۸ با پلیس بود که منجر به مجروح شدن تعدادی از مأموران انتظامی در شهرستان‌های ریگان، بم و دلگان شده بود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این باند همچنین سابقه تیراندازی و مجروح کردن دو نفر از شهروندان ریگانی (یک پدر و پسر هفت ساله) را نیز در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده‌اند.

خودکشی دانش‌آموز ممتاز تهرانی بعد از کنکور

قاضی کشیک جنایی پایتخت گفت: پسر ۱۹ ساله که همه تلاش خود را کرده بود در کنکور ریاضی موفق شود، وقتی آزمون را خراب کرد تصمیم به خودکشی گرفت.

ساسان غلامی افزود: با حضور تیم تحقیق در محل حادثه معلوم شد پسری ۱۹ ساله خودش را از پشت بام ساختمانی چهارطبقه به پایین انداخته و جان باخته است.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد که وی دانش‌آموزی ممتاز و معدل دیپلمش ۱۹ و نیم بوده است و یک سالی بود که خودش را در خانه حبس کرده و درس می‌خواند تا در رشته دلخواهش قبول شود، اما ظاهراً در کنکور موفق نبوده و نتوانسته بود آنطور که باید به سوالات پاسخ بدهد.

قاضی کشیک جنایی پایتخت خاطرنشان کرد: این نوجوان پس از آزمون و بازگشت به خانه به پشت بام رفته و تصمیم هولناکش را عملی کرده بود و وسایلی که وی با خودش به سر جلسه کنکور برده بود مانند مداد و پاکن و … در پشت بام پیدا شد، بنابراین دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر صادر شد.

مرگ تلخ دامدار املشی

فرمانده انتظامی املش گفت: دامدار ۳۷ ساله املشی هنگام دوشیدن شیر گاو خود در روستای شیرچاک با حمله گاو نر برادرش زخمی شد و بر اثر خونریزی جان باخت.

باقر رجبی با بیان اینکه مسافت این روستای سخت گذر تا مرکز شهر املش حدود ۷۰ کیلومتر و حداقل مدت زمان دسترسی به مرکز شهر حدود ۳ ساعت است، افزود: این وضعیت موجب شد تا اهالی روستا نتوانند دامدار املشی را به موقع به مراکز درمانی منتقل کنند و دامدار جوان جان باخت.

انهدام باند زورگیری از راننده‌های تاکسی

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: در پی شکایت راننده یک خودروی مسافربر شخصی راننده اعلام کرد که جوانی را به عنوان مسافر سوار کرده و در مقصد سه فرد ناشناس با سو استفاده از تاریکی شب به وی حمله کرده و با تهدید چاقو مبلغ چهار میلیون ریال از حساب بانکی راننده برداشت کرده‌اند.

جواد شفیع‌زاده توضیح داد: هم‌زمان با آغاز تحقیقات پلیسی، گزارش مشابه دیگری نیز اعلام شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی وارد عمل شدند، مأموران در عملیاتی مشترک با کارشناسان دایره تجسس کلانتری‌های سجاد و الهیه به بررسی‌های خود ادامه دادند و به سرنخ‌هایی رسیدند که منجر به چهره‌زنی و شناسایی متهمان پرونده شد.

وی ادامه داد: کارآگاهان با دستور تخصصی مقام قضائی و پس از اقدام‌های گسترده اطلاعاتی متهمان که یک زن و سه مرد جوان بودند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، اعضای این باند در برابر شواهد موجود در تحقیقات اولیه پرونده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کد خبر 440296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.