علت تجمع پرستاران بیمارستان خورشید چه بوده است؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دلایل تجمع عصر امروز جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان خورشید مقابل این مرکز درمانی را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجمع عصر امروز جمعی از پرستاران و کارکنان بیمارستان خورشید مقابل این مرکز درمانی، اظهار کرد: پرستاران بیماران خورشید طی چند ماه گذشته مشکلاتی را داشتند و طی هفته گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، معاونت درمان در بیمارستان خورشید برگزار شد و مقرر شد تا خواسته‌های پرستاران در این جلسه مطرح شود.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته‌های پرستاران بیمارستان خورشید دادن استراحت به پرسنل درمانی این مرکز بود، اضافه کرد: به دلیل اینکه این بیمارستان از ابتدای همه گیری کووید ۱۹ بیمارستان مرجع بوده است، پرستاران و کادر درمانی دچار خستگی شدیدی هستند و دانشگاه علوم پزشکی این واقعیت را می‌پذیرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تاکید کرد: با توجه به اینکه پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان بعد از هفت ماه نیاز به استراحت دارند، بنابراین از امروز اول شهریور ماه این برنامه عملی شده است و بیمار جدید کرونایی در این بیمارستان پذیرش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون مرجع پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های امین عیسی بن مریم، الزهرا (س) و بیمارستان دانشگاهی و یکی از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی خواهد بود.

نجیمی درباره اینکه یکی دیگر از خواسته‌های پرستاران این بیمارستان مربوط به دریافت پاداش‌ها است، خاطرنشان کرد: در خصوص شیوع اپیدمی کرونا و درگیری پرسنل این بیمارستان با بیماران کرونایی و ارائه خدمات درمانی که به آنها داشتند در جلسه هفته گذشته اختصاص این پاداش‌ها در گرو دادن بودجه از سوی دولت به وزارت بهداشت و سپس به دانشگاه علوم پزشکی قید شده است و هر زمان تأمین بودجه صورت گیرد این پاداش‌ها در اختیار همکاران و پرسنل درمانی بیمارستان خورشید قرار داده می‌شود.

وی در خصوص میزان دریافت پاداش‌ها برای کارکنان سایر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: کادر درمانی در بیمارستان‌ها در خط اول کرونا قرار داشتند و از نظر دریافت پاداش پروتکل یکسانی برای همه بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زمینه تعویق دریافتی‌ها و معوقه‌ها پرستاران بیمارستان خورشید، گفت: اگر معوقه‌ای باشد ناشی از عدم بودجه کافی برای پرداخت است و هر موقع از سوی وزارت بهداشت بودجه‌ای در موارد تأخیر داده شده یا تأخیر افتاده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد در اولین فرصت این بودجه بین کادر درمانی این بیمارستان توزیع می‌شود.

نجیمی در خصوص کمبود تجهیزات پزشکی و وسایل بهداشتی در بیمارستان خورشید، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون بیمارستان خورشید از لحاظ تجهیزات پزشکی و وسایل بهداشتی و حفاظتی کمبود شدیدی از ابتدای شیوع کرونا نداشته است و تلاش بر این بود که در بیمارستان‌هایی که خط مقدم مبارزه با این ویروس است، کمبود قابل توجهی وجود نداشته باشد، البته به فراخور زمان در زمینه توزیع و در زمینه آماده سازی کمبودهایی مشاهده شده است، اما این موارد هم قابل توجه نبودند.

کد خبر 440295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    حق و حقوقشونم که نمیدید،پاداش ها مال مدیران و روساس،مال معلماس.
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 1
    مدیریت بیمارستان خالصانه زحمت کشیدند خداوند اجرشون بده
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    1 0
    بودجه مياد اما جاي ديگه خرج ميشه. تمام هديه هايي که ارگان ها براي پرستارها داده بودن رو خرج بدهي هاي بيمارستان کردن. چه برسه به بودجه اي که دولت ميده.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    0 1
    مدیریت بیمارستان صادقانه و باخلوص نیت زحمت کشیده خداوند از گزند دشمنان درامانش بدارد که خدا با صادقان است
  • سیداحمدسیدحسینی IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    بله خورشیدهمیشه خط اول زمان جنگ مجروحین شیمیایی هم حظ اول بودیم اما باتوجه به داشتن سابقه کاری خوب وکارکردن عیرازساعت موظف ۱۱سال است بازنشسته هستیم هیچ یادی که نمی کند اگربراکاراداری مراجعه کنیم نمی گویند ایشان پی شکسوت اند با کلمه حالاچکارداری وبرخوردبد و****