چند نفر از کارکنان شهرداری اصفهان مبتلا به کرونا شدند؟

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ۱۱۴ نفر از مبتلایان کرونا در شهرداری اصفهان بهبود یافته‌اند.

علیرضا صادقیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اواخر سال گذشته با شیوع کرونا و ایجاد یک بحران جهانی ناخواسته درگیر مسائل این بیماری شدیم و بر نحوه اجرای بسیاری از برنامه‌های شهرداری اثر گذاشت.

وی با بیان اینکه شهرداری با برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان راهکارهای پیشگیری از ابتلاء به کرونا و نحوه ضدعفونی کردن و گندزدایی وسایل را آموزش داد، تصریح کرد: تا قبل از حاد شدن شرایط، آموزش‌های چهره به چهره در مناطق و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری اجرا شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار کارکنان شهرداری قرار گرفت و در مناطق تعدادی از پرسنل آموزش دیدند تا با برپایی میز سلامت در مبادی ورودی ساختمان‌های شهرداری، آنجا مستقر شده و از مراجعه کنندگان و کارکنان تست سلامت بگیرند.

وی با بیان اینکه سعی شده پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد کرونا به صورت کامل رعایت شود، گفت: از کارکنان شهرداری غربالگری کرونا انجام شد که نتیجه آن ابتلای تعدادی از کارکنان به کرونا را محرز کرد که برای درمان قرنطینه خانگی شدند.

صادقیان ادامه داد: در مرحله نخست شیوع ویروس کرونا ۷۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دور کار شدند که با کاهش شیوع بیماری این تعداد به ۳۰۰ نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شیوع ویروس کرونا از طرف سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک پاندمی و بیماری همه‌گیر جهانی معرفی شده که شهرداری نیز از این موضوع مستثنی نبوده است، اظهار کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده توسط سایر دستگاه‌ها و بخش‌ها، شهرداری در وضعیت خوبی به لحاظ میزان ابتلای کارکنان به ویروس کرونا به سر می‌برد و خوشبختانه تاکنون هیچیک از کارکنان شهرداری بر اثر ابتلای این ویروس فوت نشده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه با بروز شرایط کرونایی، کمیته اقتصادی و برنامه‌ریزی به عنوان محور ساماندهی برنامه‌های مالی و برنامه‌ای شهرداری تشکیل شد، اظهار کرد: این دو کمیته نقش محوری برای پیش بینی برنامه‌های آینده را داشتند.

وی گفت: در شهرداری اصفهان شیوع کرونا به عنوان تهدید و فرصت مورد توجه قرار گرفته و علی‌رغم شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا با تدابیر ویژه موفق به انجام اقدامات در بخش‌های اجرایی و عمرانی بودیم که امیدواریم رضایت‌مندی شهروندان را همراه داشته باشد.

کد خبر 440281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.