افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری ملارد در هفته دولت

شهردار ملارد گفت: با تلاش تمامی همکاران در مجموعه شهرداری ملارد و حمایت‌های شورای اسلامی در هفته دولت امسال ۲۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ملارد به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، محمد صادق کولیوند، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد، مجموعه مدیریت شهری با مساعدت و همراهی شورای اسلامی، تلاش شبانه‌روزی و مضاعف خود به کار بست تا با ارائه خدمات با کیفیت و ارتقا سرانه‌های مختلف شهری، رضایت خاطر شهروندان عزیز را به دست آورد.

وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفایش ادامه داد: در هفته دولت شاهد بهره‌برداری و افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی شهرداری ملارد با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال خواهیم بود که برخی از پروژه‌های آماده بهره برداری سطح شهر هم‌زمان با هفته دولت با حضور مسؤولان افتتاح خواهند شد.

شهردار ملارد در ادامه بر افزایش سرانه‌های فضای سبز شهری تأکید کرد و افزود: احداث بوستان ویژه ورزشی با چندین زمین بازی و پارک‌های محله‌ای علاوه بر افزایش سرانه‌های فضای سبز شهری فرصت مناسبی برای شکوفایی مهارت‌های ارتباطات اجتماعی و ایجاد نشاط و سلامت در سطح محلات است.

کولیوند اضافه کرد: در همین راستا می‌توان به پروژه‌ای تکمیل بوستان ورزش مارلیک با وسعت ۶۰ هزار مترمربع با دارا بودن سه زمین بازی و سالن روباز ورزش‌های بومی محلی، بوستان یاس با وسعت شش هزار مترمربع در خیابان سعدی، بوستان فرهنگیان با وسعت ۹ هزار مترمربع در خیابان دانش و زمین ورزشی روباز ملارد با وسعت ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع در بلوار شهیدان شوریابی اشاره کرد که مجموع اعتبار آن‌ها ۱۴۷ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد بسترهای مناسب خدماتی خاطرنشان کرد: احداث فضاهای اداری مناسب موجب ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ایجاد روحیه و بهره‌وری بالاتر در کارکنان می‌شود و در همین راستا پروژه‌های ساختمان اداری پارک مشاهیر با زیربنای یک‌هزار و ۸۰۰ متر در دوطبقه دارای سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر، ساختمان اداری سازمان آرامستان با زیربنا دو هزار و ۵۶۰ مترمربع در چهار طبقه، ساختمان اداری معاونت خدمات شهر با زیربنا یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع در چهار طبقه در مراحل نهایی قرار داشته و قابل افتتاح هستند که اعتبارشان بالغ بر ۱۸۴ میلیارد ریال است.

شهردار ملارد یادآور شد: در راستای ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری، پروژه بازار موبایل با زیربنا یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع در سه طبقه که با وجود افتتاح در سال‌های گذشته به بهره برداری نرسیده بود که با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

کولیوند عنوان کرد: امسال شهرداری ملارد ۱۲ پروژه قابل بهره‌برداری در سطح شهر و حوزه حریم نیز دارد که مجموع اعتبارشان بالغ بر ۳۳۸ میلیارد ریال است.

وی گفت: پروژه روکش آسفالت معابر سرآسیاب مارلیک و ملارد، آسفالت SMA بلوار رسول اکرم(ص)، زیرسازی و آسفالت لاین کندرو بلوار شهید سلیمانی، تابلوهای راهنمای مسیر سطح شهر، دیوار آرامستان ملارد، جابه‌جایی تیرهای برق بلوار رسول اکرم(ص)، جابه‌جایی تیرهای برق مزاحم سطح شهر، اصلاح هندسی معابر، جدول‌گذاری معابر سرآسیاب مارلیک و ملارد، کفپوش معابر سرآسیاب مارلیک و ملارد، ایجاد روشنایی محور مهر آذین ۱۲ و فاز اول پایش تصویری از جمله این پروژه‌های زیرساختی است.

شهردار ملارد تصریح کرد: از جمله شاخص‌ترین پروژه قابل بهره‌برداری شهرداری ملارد ۴۰۰ هزار متر مربع روکش آسفالت در شهر ملارد و حوزه حریم بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال انجام گرفته است.

منبع: فارس

کد خبر 440280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.