فرمانده نیروی هوایی ارتش روز پزشک را تبریک گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز پزشک نوشت: همکاران پزشکم، چراغ امید به بخش درمان بویژه در مراکز درمانی نیروهای مسلح را روشن داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز شنبه در پیامی فرا رسیدن روز پزشک را تبریک گفت و اظهار کرد: صمیمانه‌ترین سلام‌ها و فروتنانه‌ترین درودها را در آستانه روز پزشک، در حالی که ۶ ماه از حضور غیرتمندانه کادر درمانی این سرزمین در جبهه مبارزه‌ای ناشناخته با ویروس منحوس کرونا می‌گذرد، تقدیم پزشکان سربلند سرزمینم می‌کنم که با وجود به شماره افتادن نفس‌ها شأن در پشت حصار ماسک و شیلد، نفس‌های به شماره افتاده هموطنان مبتلای خود به کرونا را بازگرداندند و ترجمان روشن آیه شریفه «ومن احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً …» شدند.

وی افزود: مبارزه مردانه در برهه اخیر با ویروس ناشناخته کرونا که جلوه جمیلی از روزهای دفاع مقدس است، نه تنها مقابله با این بیماری، بلکه مجاهدت توأمان در دو جبهه تحریم اقلام درمانی و تجهیزات پزشکی در عین مواجهه با فراگیری این ویروس است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: علاوه بر این تلاش بی‌دریغ همکاران پزشکم برای عدم ایجاد وقفه در روند درمان سایر بیماران با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی، چراغ امید به بخش درمان بویژه در مراکز درمانی نیروهای مسلح را روشن داشته است.

نصیرزاده تصریح کرد: این تلاش مومنانه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تابعه ختم نشده و در قالب مردم یاری‌ها، به اقصی نقاط کشور با رویکرد خدمت‌رسانی به مناطق کمتر برخوردار تسری یافته تا جلوه‌هایی از مردمی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلی یابد و به این ترتیب پاسخ اعتماد ملت به فرزندان ارتشی خود را در عمل داده باشیم.

وی اظهار کرد: اینک که به دلیل پایبندی به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک، دریغ دیدار چهره به چهره همکاران شریفم در آئینی درخور شأن آنها به مناسبت روز پزشک، بر دل ماند، با قدرشناسی از حضور مخلصانه آنها در خط مقدم دفاع از سلامت هم‌وطنانم، از درگاه خداوند متعال عزت روزافزون و توفیق بیش از پیش ایشان را مسالت کرده و همراهی خانواده‌های آنها را در شرایط خاص مقابله با کرونا را می‌ستایم.

کد خبر 440275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.