بازارچه صنایع دستی مهریز رونق می‌گیرد

شهردار مهریز با اشاره به بی‌رونقی بازارچه صنایع دستی مهریز که سال گذشته در فضایی سنتی افتتاح شده بود، از ساماندهی و احیای آن با رفع مشکلات زیرساختی این مجموعه خبر داد.

به گزارش ایمنا، امیر حمزه زارع زاده در جلسه ساماندهی بازارچه صنایع دستی مهریز اظهار کرد: بازارچه و مرکز آموزشی صنایع دستی مهریز سال گذشته در فضایی سنتی واقع در محله مهرپادین مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اما به دلیل نبود برخی زیرساخت‌ها همچنان بی‌رونق مانده است.

وی عمده دلایل بی‌رونق ماندن این بازارچه را مشکلات سرمایشی، گرمایشی و روشنایی آن خواند و افزود: توسعه زیرساخت‌های آب و برق، نصب حفاظ به منظور جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته برای امنیت بیشتر، آزادسازی فضای اطراف برای نمای بیشتر بازارچه و نصب تابلو در میادین شهر مهریز از جمله اقداماتی است که برای رونق این مکان نیاز است.

شهردار مهریز همراهی و همکاری هنرمندان و صنعتگران را در اجرای هرچه سریع‌تر این اقدامات ضروری دانست و عنوان کرد: البته رفع مشکلات بازارچه صنایع دستی مهریز در دستور کار فرمانداری، شهرداری قرار گرفته تا مکانی مناسب برای هنرمندان مهریزی فراهم شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 440260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.