قلعه نویی تیم نایب قهرمان را پنجم جدول تحویل داد

پانصد و سی و هفتمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قلعه نویی تیم نایب قهرمان را پنجم جدول تحویل داد" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به عملکرد ضعیف قلعه نویی در سپاهان دارد. سپاهان آخرین فرصت رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد تا فصلی که خوب شروع کرده بود، به بدترین شکل ممکن به پایان برساند. نکته جالب در مورد سپاهان امسال این است که قلعه نویی تیم نایب قهرمان پارسال را پنجم جدول تحویل داد. زمانی که پس از باخت در مقابل استقلال استعفا داد زردپوشان در رتبه پنجم بودند و حالا نیز با پایان لیگ سپاهان تحت هدایت دستیارانش در همان رده ایستاده است.

"رحمان، تارتار و حسینی گزینه‌های هدایت ذوب آهن" تیتر دیگری از این روزنامه است که به انتخاب سرمربی جدید ذوب آهن برای فصل آینده دارد. ذوب‌آهن لیگ نوزدهم را با کسب نتایجی ضعیف به پایان رساند و مسئولان این باشگاه از حالا در صدد بستن یک تیم پرقدرت برای لیگ فصل آینده هستند. آخرین اخبار حاکی است که مسئولان ذوب‌آهن روی سه گزینه ایرانی نظر دارند از مجتبی حسینی، رحمان رضایی و مهدی تارتار به عنوان دیگر گزینه‌های ذوب‌آهن نام برده می‌شود.

"مصوبه مضحک علیه پروژه بزرگ سپاهان" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به مصوبه عجیب سازمان لیگ در مورد ممنوعیت جذب مربی و بازیکن خارجی دارد. سازمان لیگ فوتبال ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد طبق مصوبه جدید هیئت رئیسه این سازمان از این پس هیچ‌کدام از باشگاه‌های فوتبال حق خرید مربی یا بازیکنان خارجی ندارند و فقط آن خارجی‌هایی که الان در تیم‌ها هستند، می‌توانند قراردادشان را تمدید کنند. این اتفاق در یکی از مهم‌ترین تصمیمات پیش رو مدیران باشگاه سپاهان تأثیر زیادی خواهد داشت.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا کلیک کنید.

کد خبر 440239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.