بهره برداری از ۸ طرح عمرانی شهرداری تالش در هفته دولت

شهردار تالش گفت: هشت طرح عمرانی و عام المنفعه شهرداری این شهر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

شهرام غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ایجاد دیواره حفاظتی، بتن ریزی، ترمیم و ساخت پل، آسفالت معابر و موزائیک فرش است که به صورت همزمان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: دیواره حفاظتی رودخانه کرگانرود سال گذشته تخریب شده بود، که امسال دیواره پایین دست پل به طول ۳۲ متر و بالادست آن به طول ۶۲ متر توسط شهرداری تالش ترمیم شده است.

شهردار تالش ادامه داد: در کوچه احمدی و انشعابات به مساحت سه هزار متر مربع بتن ریزی شده و پلی به طول هشت متر و عرض دو متر در خیابان شهید محمدپور احداث شده که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

غنی زاده اضافه کرد: حدود سه هزار متر مربع در بلوار پاییزان و سردار سلیمانی موزائیک فرش شده است.

وی عنوان کرد: خیابان‌های نیلوفر، شهید ییلاقی، انشعابات نواب صفوی، انشعابات شهید فهمیده، کوچه‌های شهید احمدی، آسودی، قوامی، رحمتی و فرزام به مساحت حدود ۱۳ هزار متر مربع آسفالت شده و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 440238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.