برگزاری یادواره شهدا برای نشان دادن راه صحیح است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برگزاری یادواره شهدا در جامعه‌ای که مقابل بزرگترین ظلم بشریت ایستاده، برای نشان دادن راه صحیح و الگو قراردادن رفتار و عملکرد آنها است.

به گزارش ایمنا، سعید اوحدی صبح شنبه در سومین کنگره بزرگداشت وزرا و شهدای کارمند که در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، اظهار کرد: جامعه‌ای که بصیرت نداشته باشد نتیجه‌اش سقوط است؛ بنابراین برای جلوگیری از سقوط انسان‌ها خداوند نشانه‌هایی را برای تشخیص راه درست و رسیدن به کمال از سوی معصومین (ع) معرفی کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در شرایط فعلی اگر می‌خواهیم به کمال مقصود برسیم باید به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تاسی بجوییم البته تقابل جریان ارزشی و جریان بی‌بصیرت همواره وجود داشته و دارد که اوج آن را می‌توان در صحرای کربلا و واقعه عاشورا ملاحظه کرد.

برگزاری یادواره شهدا برای نشان دادن راه صحیح و الگو قراردادن رفتار آنها است

اوحدی با بیان اینکه امروز چنین تقابلی وجود دارد، گفت: برگزاری یادواره شهدا در جامعه‌ای که مقابل بزرگترین ظلم بشریت ایستاده، برای نشان دادن راه صحیح و الگو قراردادن رفتار و عملکرد آنها است. بنابراین امروز اگر برای ۲۰ هزار شهید عرصه خدمت مراسم‌نکوداشت برگزار می‌کنیم برای تشخیص مسیر درست انتخاب است.

رئیس بنیاد شهید افزود: در هیچ زمانی از تاریخ بشریت این همه فشار و جنایت علیه ملتی که مقابل ظلم ایستاده وجود نداشته، به نحوی که دارو برای جانبازان شیمیایی و واکسن آنفلونزا را هم از ما دریغ کردند. البته این در حالی است که دشمنان با همه این دشمنی‌ها در طی ۴۱ سال تقابل با ایران همواره شکست خورده است که آخرین نمونه آن ناکامی در تصویب قطعنامه تمدید تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل بود.

اوحدی در ادامه به روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: امروز ما از موشک‌های بالستیک و کروز رونمایی می‌کنیم. این در حالی است که ما در دفاع مقدس حتی یک گلوله آر پی جی نداشتیم و محدودیت‌های بسیاری در تأمین اقلام مورد نیاز در جبهه‌ها داشتیم. موشک‌های بالستیک و کروز نقطه‌زن را تولید می‌کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 440218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.