۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
خرید جدید پنجاه میلیونی چلسی

باشگاه چلسی که مدت زیادی به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی قادر به خرید بازیکن نبود، در این بازه دست به خریدهای مهم و بزرگی زده و بازیکنان متعددی ازجمله در جدیدترین مورد بن چیلول را به خدمت گرفته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه چلسی در حال نهایی کردن توافقات با باشگاه لسترسیتی است تا بتواند بل چیلول، دفاع کناری این تیم را به خدمت بگیرد. اگرچه این مدافع بیست و سه ساله در حال حاضر دچار مصدومیت است اما به نظر می‌رسد که وی موفق شده تست‌های پزشکی را آغاز کند و باشگاه چلسی امیدوار است تا این بازیکن به‌زودی به‌طور کامل ریکاوری کند.

با توجه به اطمینان نداشتن فرانک لمپارد به مدافع چپ خود یعنی مارکوس آلونسو و همچنین قطعی شدن خروج امرسون از آبی‌های لندن، سرمربی انگلیسی این باشگاه موفق شده تا سران باشگاه را برای جذب چیلول متقاعد کند.

البته به خدمت گرفتن چیلول نزدیک به ۵۰ میلیون یورو هزینه برای چلسی دربر خواهد داشت که با توجه به شرایط فعلی و کمبود مالی بسیاری از باشگاه‌ها، پرداخت چنین مبلغی برای خرید یک دفاع کناری رفتاری تامل‌برانگیز است.

مصدومیت چیلول تا سه هفته آتی به‌احتمال‌زیاد برطرف می‌شود و به‌این‌ترتیب این بازیکن می‌تواند در اولین بازی‌های فصل آینده چلسی برای این تیم به میدان برود. گفتنی است که این بازیکن در ۱۶۳ بار حضور خود در تمامی مسابقات برای لستر، ۶ گل زده و ۱۶ پاس گل نیز داده است.

کد خبر 440213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.