مسی و خشمی که هر روز بیشتر می‌شود

این روزها هواداران بارسلونا نگران‌ترین روزهای خود را طی می‌کنند چرا که مسی از شرایط این باشگاه به‌ هیچ‌ عنوان راضی نیست و هر روز خشم این بازیکن نسبت به عملکرد آن بیشتر می‌شود تا جایی که می‌توان خروج او از جمع کاتالان‌ها را امری محتمل تصور کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، شاید تنها چیزی که این روزها بارسا توان تحمل آن را نداشته باشد، ناراحتی روزافزون مسی است که اتفاقاً این مسئله در حال رخ دادن است و ستاره آرژانتینی هر روز برای خروج از این باشگاه مصمم‌تر می‌شود.

روز جمعه بود که بخشی از جزئیات ملاقات مسی با رونالد کومان در فضای مجازی منتشر شد. در این ملاقات مسی به کومان گفته بود که به ترک بارسا فکر می‌کند و او بیش از این‌که نقش خودش را در برنامه‌های آتی باشگاه ببیند در فکر خروج از این تیم است.

با انتشار خبرهای مربوط به این جلسه محرمانه میان سرمربی جدید بارسا و کاپیتان این تیم، گفته می‌شود که مسی بسیار ناراحت و عصبی شده است. او به‌ هیچ‌ عنوان انتظار نداشته که جزئیات مهم اینچنینی به محافل خبری و گوش همگان برسد اما این اتفاق افتاده و همین مسئله ناراحتی مسی را بیشتر کرده است.

البته بسیاری گمان می‌کنند که دلیل ناراحتی مسی به این خاطر است که در شرایط موجود، باشگاه سعی دارد تا نه تنها وی را به سمت ترک تیم سوق دهد، بلکه طوری وانمود کند که وی نقش منفی این داستان است. لیونل مسی نیز از این بابت بسیار ناراحت بوده و به‌ این‌ سبب اختلافات با مدیریت باشگاه به بالاترین حد رسیده است.

کد خبر 440212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.