محتمل‌ترین گزینه سرمربیگری اینتر، آلگری است

به‌احتمال زیاد به‌زودی باشگاه اینتر تصمیم به قطع همکاری با آنتونیو کنته بگیرد و در این صورت می‌توان انتظار داشت که آلگری از جدی‌ترین گزینه‌ها برای هدایت این تیم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، پس از شکست اینتر در مرحلۀ نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، آنتونیو کنته سرمربی این تیم با اظهار ناامیدی از شرایط موجود، اعلام کرد که باوجود تنها یک سال حضورش در باشگاه اینتر، اعتقاد دارد که به‌پایان دوران حضورش در این تیم رسیده است.

وی در مصاحبه خود گفت: چند روزی باید استراحت کنم و سپس ملاقاتی با سران باشگاه خواهم داشت. باید با دقت رخدادهای فصل اخیر را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که آیا من می‌توانم جایگاهی در برنامه‌های آینده اینتر داشته باشم یا خیر.

کنته ادامه داد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و من بسیار تلاش کردم اما باید بهترین تصمیم را برای باشگاه اینتر بگیریم. هیچ دلخوری وجود ندارد و من از مدیران تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند تا مدت یک فصل این تجربه فوق‌العاده را در اینتر داشته باشم.

پیش‌بینی می‌شود که در صورت جدا شدن آنتونیو کنته از تیم اینتر، آلگری جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی او باشد.

سرمربی سابق تیم یوونتوس که پیش‌ از این توسط بپه ماروتا، مدیر ورزشی اسبق یووه به این تیم اضافه شد، حالا نیز ممکن است با نظر ماروتا به جمع نراتزوری بپیوندد.

کد خبر 440200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.