نصب دوربین‌های جدید کنترل سرعت در ورامین

شهردار ورامین گفت: سه دستگاه دوربین جدید کنترل سرعت در ورامین نصب شد تا با استفاده از توان کنترلی آن‌ها از بروز تصادفات جاده‌ای به ویژه تصادف خودرو با عابران پیاده کاسته شود.

به گزارش ایمنا، حسین دهقان اظهار کرد: در جلسه مشترک بررسی مشکلات شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران که با حضور معاون عمرانی استانداری تهران برگزار شد، موضوع نصب دوربین‌های کنترل سرعت، در دستور کار شهرداری ورامین قرار گرفت.

وی گفت: پیش از این در محور اصلی ورامین حد فاصل ورودی روستای احمدآباد، یک دستگاه دوربین کنترل سرعت با حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر طراحی و با هماهنگی پلیس راهور نصب شد که نقش به سزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای در این بخش از محور ورامین ایفا کرد.

شهردار ورامین تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با پلیس راهور، سه دستگاه دوربین جدید کنترل سرعت حدفاصل ترمینال سابق، بعد از بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد و قبل از میدان کفن پوشان ورامین نصب شده تا با کاهش سرعت خودروها، از تعداد تصادفات به ویژه با عابران پیاده کاسته شود.

دهقان افزود: با نظر پلیس راهور، حداکثر سرعت ثبت شده توسط این دوربین‌ها ۵۰ کیلومتر در ساعت در نظر گرفته شده تا هنگام عبور عابران پیاده از عرض خیابان به ویژه در مقابل بیمارستان شهدای ۱۵ خرداد، احتمال تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

به گزارش ایمنا، ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 440191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.