اجرای دقیق پروتکل‌ها بهداشتی همدلی و همکاری جامعه را می‌طلبد

سخنگوی کمیسیون بهداست و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: شرط موافقت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای برگزاری کنکور نیز اجرای تمامی نکات بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان بود؛ البته اجرای دقیق پروتکل‌ها بهداشتی همدلی و همکاری جامعه را می‌طلبد.

زهرا شیخی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون نحوه برگزاری کنکور سراسری اظهار کرد: اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هرکدام از برگزاری کنکور در حوزه‌های انتخابیه خود بازدید کردند. من نیز طی بازدید از حوزه‌های برگزاری کنکور در شهرستان اصفهان، شاهد رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی بودم. حتی در ورود داوطلبین نیز فاصله گذاری رعایت شده بود.

وی افزود: باید توجه داشت که شرایط برگزاری در وضعیت شیوع بیماری کرونا بسیار پیچیده بود و در این راستا تمامی تجهیزات، امکانات و نیروهای بهداشتی تعبیه شده بود. دستگاه‌های ذی‌ربط نیز تلاش کردند کنکور سراسری با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان پروتکل‌ها و نکات سخت‌گیرانه‌ای را برای برگزاری کنکور طراحی کرد. شرط موافقت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برای برگزاری کنکور نیز اجرای تمامی نکات بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان بود؛ البته اجرای دقیق پروتکل‌ها بهداشتی همدلی و همکاری جامعه را می‌طلبد.

شیخی خاطرنشان کرد: مسئولان تمامی تلاش خود را برای رعایت نکات بهداشتی در برگزاری کنکور به کار گرفته بودند که این موضوع شایسته تقدیر است؛ البته ممکن است در برخی از حوزه‌ها کاستی‌هایی وجود داشته باشد که در مورد آن‌ها نیز باید صبر کرد تا گزارشات نهایی به کمیسیون بهداشت و درمان برسد.

کد خبر 440188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.