سیستانی: هرکس در هر لباسی می‌تواند ایثارگر باشد

فرماندار اصفهان گفت: هرکس در هر لباسی می‌تواند ایثارگر باشد و به مردم خدمت کند؛ زیرا هر کاری می‌تواند همکاری و همدلی را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین سیستانی در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شهرداری بهارستان که در گلزار شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: در ایام سوگواری محرم با کلمه ایثار آشنایی بیشتری پیدا می‌کنیم؛ زیرا شهادت و فداکاری سیدالشهدا را سرلوحه زندگی‌مان قرار داده و کارهایمان را به این شکل توسعه می‌دهیم.

وی افزود: هرکسی در هر لباسی می‌تواند ایثارگر باشد و به مردم خدمت کند؛ زیرا هر کاری می‌تواند همکاری و همدلی را به همراه داشته باشد. شورای شهر بهارستان می‌تواند با تصمیم درست و به موقع در راستای پیشرفت این شهر کمک کند.

فرماندار استان اصفهان ادامه داد: شهردار نیز باید کار خود را در راستای چارچوب‌ها پیش ببرد تا پیشرفت شهر را به همراه داشته باشد. این کارها واژه ایثار را نشان می‌دهد.

سیستانی اضافه کرد: امیدوارم زمانی ایثار در میان همه مردم شکوفا شود و هرکدام به یاری یکدیگر بشتابند و خدمت ماندگاری را در این جامعه انجام دهند. فداکاری تنها مخصوص شهدا نبوده و هرکس برای پیشرفت جامعه تلاش کند، پای در این راه گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: از معاونت‌ها و شهردار بهارستان تشکر ویژه‌ای دارم که صادقانه در صحنه عمل حضور پیدا کردند و برای پیشرفت این شهر و جامعه تلاش می‌کنند.

چهار پروژه عمرانی انتقال آب را در پیش رو داریم

حجت الله غلامی، معاون عمرانی استاندار اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: امروز در یکی از سخت‌ترین زمان‌ها در ۴۰ سال گذشته هستیم و با وجود تحریم‌ها موفق به افتتاح پروژه‌های عمرانی شدیم.

وی افزود: هر هفته شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی هستیم که بخش عمده آن توسط بخش خصوصی انجام می‌شود. در همین راستا در شهر بهارستان هم شاهد چندین پروژه مشارکتی هستیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: در حوزه آب که یکی از مشکلات اصفهان به شمار می‌رود، چهار پروژه عمرانی انتقال آب را در پیش رو داریم که سعی می‌کنیم به بهترین شکل افتتاح شود؛ در هفته دولت شاهد افتتاح‌های زیادی خواهیم بود. امیدوارم در کنار این افتتاح‌ها و اعتبارات، شهرداری‌ها نیز در حوزه پیشرفت شهر پیشرو باشند.

وی خاطرنشان کرد: کسب در آمد در این شرایط اقتصادی بسیار سخت است و باید به شهرداری و کادر آن خسته نباشید گفته و آرزوی موفقیت کنیم.

کد خبر 440177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.