افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری بهارستان

شهردار بهارستان گفت: امروز شاهد بهره برداری و افتتاح طرح‌های شهرداری بهارستان به ارزش ۱۴۵ میلیارد تومان هستیم که معادل بودجه دو سال این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، داوود بحیرایی در آئین افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه‌های شهرداری بهارستان که در گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام عاشورای حسینی، اظهار کرد: امروز شاهد بهره برداری و افتتاح طرح‌های شهرداری بهارستان به ارزش ۱۴۵ میلیارد تومان هستیم که معادل بودجه دو سال این شهر است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری از حدود ۶۴ میلیارد تومان در سال ۹۸ به حدود ۹۵ میلیارد تومان افزایش یافته است، عنوان کرد: در سال ۹۸ توانستیم ۱۰۰ درصد بودجه را جذب کنیم و امسال هم سعی داریم همین رویه را دنبال کنیم.

شهردار بهارستان اضافه کرد: این دستاوردها با کمک کارکنان شهرداری، شورای شهر و استانداری اصفهان محقق شده است و زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای افراد و توسعه همه‌جانبه شهر خواهد بود.

بحیرایی گفت: از خانواده شهدا تشکر می‌کنم که در جمع ما حضور پیدا کردند و در این اقدامات همراه ما هستند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم مجموعاً ۱۴ پروژه عمران شهری که برای احداث آن‌ها ۱۴۵ میلیارد و ۹۱۰ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۹۰۷ تومان سرمایه‌گذاری شده بود، افتتاح و کلنگ‌زنی شد. از این تعداد شش طرح به صورت مشارکتی با همکاری شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه فیبرنوری به طول ۱۳۰ کیلومتر و حجم سرمایه‌گذاری ۶۵۰ میلیارد تومان، افتتاح آفرودلند به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی زمین چمن طبیعی به مساحت هفت هزار مترمربع و حجم سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومان اشاره کرد. هفت طرح نیز با استفاده از منابع داخلی شهرداری احداث شده که از جمله آن‌ها می‌توان به افتتاح پارک کوهستان و توسعه ۱۰ هکتار فضای سبز با حجم سرمایه‌گذاری ۶۲۶ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۴۶۸ تومان و افتتاح پارکینگ ولیعصر به مساحت ۹۰۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری یکصد میلیون تومان اشاره کرد. پروژه ذکرخانه نیز با حجم سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت شهرداری و شرکت عمران بهارستان احداث می‌شود.

کد خبر 440175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.