درخواست تعویق جام حذفی خواسته باشگاه‌های دیگر است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه‌های دیگر هم نامه زده‌اند که مسابقات جام حذفی به تعویق بیفتد.

به گزارش ایمنا، مهدی رسول پناه در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به زمان اعلام شده برای مسابقات باقیمانده جام حذفی، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سه و نیم ماهه لیگ برتر باعث شد تقویم فوتبالی امسال و همینطور برنامه‌های باشگاه برای فصل جاری و فصل آینده به هم بخورد.

وی افزود: البته این مشکلی است که گریبان سایر باشگاه‌ها را هم گرفته، مخصوصاً تیم‌هایی که مثل ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت کار به مراتب سخت‌تری برای برنامه‌ریزی و حضور قدرتمند در آسیا و فصل بعد دارند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من با کادر فنی در این رابطه جلسات متعددی داشتم و آنها نگران این وضعیت برای آماده‌سازی تیم در فصل آینده و رقابت‌های آسیایی بودند. متاسفانه بعضی‌ها دوست دارند بدون دلیل علیه باشگاه حاشیه‌سازی کنند، اما من نمی‌توانم نظر شخصی‌ام را بدهم و صحبت دیروز من هم دلایل فنی داشته که به درخواست کادر فنی انجام شد. در واقع بعد از جلسه با کادر فنی از دلایل آنها برای تعویق جام حذفی قانع شدیم و آن صحبت انجام شد.

رسول‌پناه با اشاره به فرصت کم برای بستن تیم و آماده‌سازی جهت حضور در لیگ قهرمانان گفت: در جلسه با کادر فنی مطرح شد که واقعاً کار سختی برای حضور قدرتمند در آسیا داریم. از یک طرف مسابقات فرسایشی شده و بازیکنان خسته‌اند، از سمت دیگر ما باید از ششم وارد فصل نقل و انتقالات شویم، از طرف دیگر تیم باید سه هفته دیگر برای ادامه لیگ قهرمانان به قطر برود. پس چه زمانی برای جذب بازیکن جدید، هماهنگی آنها با هم، انجام بازی تدارکاتی و آماده شدن تیم می‌ماند؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باشگاه‌های دیگر هم نامه زده‌اند که مسابقات جام حذفی به تعویق بیفتد. هر باشگاهی بر اساس سیاست و تفکرات خود تصمیم‌گیری می‌کند و باشگاه بزرگ پرسپولیس در حال حاضر اولویتش حفظ شاکله اصلی تیم، جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی، حضور قوی در آسیا و در نهایت قهرمانی پنجم در فصل بعد برای هواداران است.

کد خبر 440159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.