روزنامه‌های ورزشی یک شهریور؛ استراماچونی شاید هرگز

در حالی که در میانه‌های نیم فصل دوم شایعاتی مبنی بر بازگشت استراماچونی به ایران و استقلال شنیده شد، با توجه به نتایج خوب فرهاد مجیدی در استقلال این امر دور از انتظار به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۱ شهریور- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "نمی‌توانیم دستمزد باقری را بدهیم" به منتفی شدن حضور کریم باقری در تیم ملی پرداخت، موضوعی که به ادعای فدراسیون فوتبال به دلیل دستمزد بالای پیشنهادی کریم باقری بوده است.

"گل" با عنوان"دلخوری دم دربی"به نیمکت نشینی علی علیپور در هفته پایانی لیگ برتر پرداخت، این در حالی بود که علیپور یکی از مدعیان آقای گلی بود که در هفته پایانی سعی در کسب این عنوان داشت و با نیمکت نشینی او این قضیه به طور کلی منتفی شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "استراماچونی شاید هرگز" به برخی تلاش‌ها برای برهم زدن تمرکز تیم استقلال برای بازگشت استراماچونی پرداخت، موضوعی که با توجه به نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر و روند کلی این تیم بعید به نظرمی‌رسد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پایان شیرین برای فرهاد و نکو" به پیروزی فرهاد مجیدی و استقلال جواد نکونام با فولاد در هفته پایانی لیگ برتر پرداخت، نتایجی که بازیکنان سابق استقلال را به همراه تیم‌های تحت هدایت فعلی‌شان راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"اجماع ملی" به قرار گرفتن انتخابات فدراسیون فوتبال در زیر سایه سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ایران پرداخت، حالی باید ایستاد و دید با توجه به وضعیت فعلی چه کسی حاضر می‌شود کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شود و آیا او می‌تواند فرشته نجات فوتبال ایران باشد.

"شوت" با عنوان "پایان شیک و مجلسی لیگ" به پایان یافتن نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، جام خلیج فارس با قهرمانی پرسپولیس و نایب قهرمانی استقلال پرداخت، جایگاه‌هایی که بازی جام حذفی این دو تیم را نیز به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

" پرسپولیس" با عنوان"آخر خوش شاهنامه" به پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر پرداخت، نتیجه‌ای که آنها را به برخی رکوردها از جمله کسب بیشترین امتیاز و بیشترین برد در یک فصل لیگ برتر رساند.

"صدای سپاهان" با عنوان "با وجود هزینه‌های بیشتر، تیم دوم را که پنجم تحویل دادی استاد" به انتقاد علیه امیر قلعه نویی پرداخت، سرمربی که در سالیان اخیر همواره از نایب قهرمانی با تیم‌هایی خوشحالی می‌کرد که آنها را حتی در نیمه دوم جدول تحویل گرفته‌بود و حالا در سپاهان یک فصل کاملاً ناموفق را پشت سر گذاشته است.

کد خبر 440144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.