پایان عملیات عمرانی ایستگاه مترو شاهد تا پایان شهریورماه ۹۹

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از انجام بتن‌ریزی پارت سوم دال تیکت هال ایستگاه مترو شاهد خبر داد و گفت: تا پایان شهریورماه عملیات عمرانی این بخش به اتمام می‌رسد و محدودیت‌های ترافیکی رفع خواهد شد.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای آماده‌سازی این قسمت از دال تیکت هال ایستگاه مترو شاهد، حدود ۸۰ تن آرماتور در پنج روز آماده و بسته شد که میزان بتن مورد نیاز این بخش حدود ۱۵۰۰ تن بود.

وی ادامه داد: برای بتن‌ریزی این مرحله ۴۰ نفر نیروی کارگر و مهندس اجرایی با بکارگیری دو دستگاه پمپ تلسکوپی و ۲۸ عدد تراک‌میکسر مأموریت حمل، پمپاژ و تخلیه بتن را بر عهده داشتند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون ایجاد سه بخش از مجموع چهار بخش دال سقف ایستگاه مترو شاهد به اتمام رسیده و تا اواسط هفته آینده بخش چهارم نیز تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام این اقدامات، عملیات خاک‌ریزی و اجرای آسفالت انجام می‌شود و تا پایان شهریور ماه با رفع محدودیت‌های ترافیکی، مسیر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

طرفه‌تابان با بیان اینکه مساحت کل پروژه ایستگاه مترو شاهد ۳۵۰۰ مترمربع است، گفت: عملیات اجرایی سازه نگهبان، خاکبرداری و سازه ایستگاه شاهد واقع در خط دو قطار شهری اصفهان با توجه به فضاهای موجود، شرایط ترافیکی و تاسیساتی محل به صورت روش « top-down » است که در این روش تداخل ترافیکی و زمان اجرا کمتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: هزینه اجرایی عملیات سازه نگهبان، خاکبرداری و سازه ایستگاه شاهد واقع در خط دو قطار شهری حدود ۴۷۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 440141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.