کرونا باعث خالی شدن مساجد از جمعیت نشود

امام جمعه دولت آباد گفت: کرونا باعث نشود که مساجد از جمعیت خالی شود بلکه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید مساجد رونق داشته باشد تا مبادا ضربه اعتقادی بخوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت السلام سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ۳۱ مرداد ماه روز صنعت دفاعی را گرامی داشت و اظهار کرد: با توجه به اینکه در شدیدترین تحریم‌ها به سر می‌بریم ولی باز هم نه تنها صنعت دفاعی کشور نیاز به خارج ندارد بلکه ما به تولید انبوه سلاح‌های مختلف رسیده‌ایم و توان صادرات هم داریم.

وی تصریح کرد: همین قدرت دفاعی عامل بازدارنده است و نمی‌گذارد که دشمنان طمع کنند، آمریکا برای به زانو درآوردن ایران دو راه بیشتر ندارد یا از طریق مذاکره قدرت ایران را از بین ببرد یا از طریق حمله نظامی، که آمریکا نمی‌تواند حمله نظامی انجام دهد چون اگر جنگی را شروع کند نمی‌داند که چگونه ختم می‌شود و خسارت‌های فراوانی برای او دارد، به همین جهت روی مذاکره پافشاری می‌کند.

محمود آبادی گفت: متأسفانه کسانی بودند که می‌گفتند ما صنعت موشکی می‌خواهیم برای چه که آنها غافل هستند از اینکه اگر این صنایع را نداشتیم آمریکا همانطور که به عراق و افغانستان حمله کرد و آنها را نابود کرد به ما هم حمله می‌کرد و ایران را نابود می‌کرد و به همین جهت باید دعاگوی تمام کسانی باشیم که این اقتدار را ایجاد کردند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: یکی از آسیب‌هایی که کرونا به مساجد زد این بود که جمعیت مساجد کم شده است، باید توجه داشته باشیم که اهمیت مسجد برای جامعه مسلمین آنقدر زیاد است که رسول گرامی اسلام (ص) به محض ورود به مدینه مسجد ساختند و از مردم دعوت کردند به مساجد آمد و شد داشته باشند که برکات معرفتی زیادی دارد.

امام جمعه دولت آباد گفت: نباید کرونا باعث شود که مساجد از جمعیت خالی شود بلکه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید مساجد رونق داشته باشد تا مبادا ضربه اعتقادی بخوریم.

وی در پایان، یک شهریور روز پزشک را به پزشکان زحمتکش و خدوم تبریک گفت و افزود: جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا زحمات زیادی را متقبل شده‌اند و در واقع یکی دیگر از عرصه‌های قدرت کشور را به نمایش گذاشتند و اگر در عرصه پزشکی قدرتمند نبودیم نمی‌توانستیم در مقابله با کرونا که مواجهه با تحریم‌های ظالمانه است موفق باشیم.

کد خبر 440086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.