شهرداری آستارا سفیر فوتبال پاک لیگ های کشور است

شهردار بندر مرزی آستارا گفت: "تیم شهرداری" نماینده شایسته فوتبال استان گیلان در لیگ های کشوری و سفیر فوتبال پاک این روزهای لیگ های ایران است.

به گزارش ایمنا، جواد معیتی در استادیوم وحدت و در آئین بدرقه تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا به شهر قزوین برای انجام بازی سرنوشت ساز لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا بیش از دو دهه سابقه فعالیت در لیگ‌های استانی و کشوری را دارد.

وی با بیان اینکه این تیم با حداقل‌ترین هزینه‌ها مدیریت می‌شود، ادامه داد: وجود استعدادهای بالقوه ورزشی در شهرستان آستارا و استان گیلان سبب شده است تا در طول این مدت فعالیت باشگاه، صف آرایی سایر تیم‌ها در مقابل این نماینده شایسته، با همه قوا و اوج هیجان در بازی‌ها باشد.

معیتی با اشاره به اینکه تیم چهار سال اخیر شهرداری که از وجود بازیکنان با انگیزه و متین بهره مند است، توانسته است در لیگ‌های مختلف شگفتی ساز شود، افزود: حال این تیم برای صعود به لیگ آزادگان فقط ۹۰ دقیقه فاصله دارد که امیدواریم در سایه اتحاد و همدلی محقق شود.

وی از حمایت همه جانبه کادر مدیریتی باشگاه، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر از این تیم سخن گفت و خاطر نشان کرد: تنها راه خوشحال کردن هواداران پرشمار باشگاه، صعود به لیگ آزادگان با انجام فوتبال پاک است.

معیتی با تأکید بر اینکه هزینه صرف شده برای این تیم، فاصله زیادی با سایر تیم‌های صدرنشین و رقیب دو گروه لیگ دسته دوم دارد، تصریح کرد: همه نگاه‌های شهرستان آستارا و استان گیلان به استادیوم سردار آزادگان قزوین است تا نتیجه چند سال تلاش در برگه‌های زرین تاریخ ثبت شود.

شهردار بندر مرزی آستارا در پایان ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی تیم، یادآور شد: اگر سرمربی تیم "حسن اشجاری" در همان سه هفته نخست سکان مربیگری را بر عهده می‌گرفت، کار امروز ما به اما و اگر نمی‌کشید و امیدوارم تصمیمات برای این تیم در سال‌های پیش رو در وقت‌های اضافه اتخاذ نشود.

منبع: ایسنا

کد خبر 440063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.