ارتش از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در آمادگی کامل قرار دارد

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش بویژه نیروی زمینی هم به لحاظ تجهیزات نظامی و دفاعی و هم به لحاظ کیفیت نیروی انسانی در مطلوبیت کامل و آمادگی رزمی خود بسر می‌برد.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ فرهاد آریانفر اظهار کرد: همه یگان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدیدی در گستره جغرافیایی کشورمان قرار دارند.

وی در رابطه با هماهنگی سپاه و ارتش در مقابله با تهدیدات اضافه کرد: با هدایت و فرماندهی معظم و معزز کل قوا، ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه خاتم‌الانبیاء هماهنگی و همدلی با مطلوبیت خوبی میان سپاه و ارتش وجود دارد.

امیر سرتیپ آریانفر افزود: هم افزایی در میان ارتش و سپاه در اجرای مأموریت پشتیبانی از همدیگر در دستور کار سلسله مراتب قرار دارد و تاکنون نیز به خوبی عملی و اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو یادآور شد: ارتش معیشت کارکنان و در اختیار گذاردن خانه‌های سازمانی را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا به دنبال فراهم کردن ۴۰ هزار واحد سازمانی برای کارکنان خود در کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه بر مبنای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، اولویت سلسله مراتب ارتقای معیشت کارکنان است، گفت: در زمینه ارتقای معیشت کارکنان در چند مرحله با هماهنگی‌های صورت گرفته شاهد افزایش حقوق‌ها بوده‌ایم.

وی در رابطه با اهمیت لشگر ۲۸ پیاده در کردستان تاکید کرد: حضور این لشگر مبنای امنیت استان است و با تقدیم چند هزار شهید، جانباز و ایثارگر در این منطقه توانسته آرامش را به مردم خوب، نجیب و بامحبت این خطه از کشور تقدیم کند.

امیر سرتیپ آریانفر افزود: لشگر ۲۸ لشگری توانمند، مقتدر با آمادگی رزمی خوب است که امنیت را در کنار دیگر نیروهای مسلح در استان کردستان برقرار کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 440034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.