به دام افتادن قاتل فراری پس از هفت سال در ایرانشهر

مرگ دردناک جوان آباده‌ای در برخورد با دستگاه بلوک زنی، قطع انگشتان یک دزد در تهران، به دام افتادن قاتل فراری پس از هفت سال در ایرانشهر، فرار راننده پس از گشتن عابر پیاده در کرمانشاه و تصادف مرگبار در بابل را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان آباده از فوت فردی ۳۵ ساله حین کار با دستگاه بلوک زنی خبر داد.

خسرو رزمجویی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه در کارگاه بلوک زنی در یکی از محله‌های این شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۳۵ ساله حین سرویس کردن دستگاه بلوک زنی بنا به عللی نامعلوم به شدت از ناحیه سر با دستگاه برخورد و به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، اظهار کرد: شهروندانی که در این صنف مشغول فعالیت هستند لازم است نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.

قطع انگشتان یک دزد در تهران

مرد جوان با وسوسه‌های یک دزد حرفه‌ای تصمیم به سرقت کابل برق گرفت، اما در نخستین سرقت تا مرز مرگ پیش رفت و پنج انگشت دستش را از دست داد.

یک مقام ارشد انتظامی گفت: در پی گزارش قطعی برق در محدوده شهرک اکباتان که به شرکت برق اعلام شد، مأموران اداره برق برای رفع نقص راهی محل مورد نظر شدند و در محل با بدن نیمه جان مرد جوانی مواجه شدند که در کنار وی وسایل و ابزار سرقت کابل برق دیده می‌شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مأموران برق مشخص شد که حدود ۵۰ میلیون تومان کابل برق فشار قوی از پست برق به سرقت رفته است و مرد بی‌هوش، احتمالاً یکی از سارقان است. بدن نیمه جان مرد جوان از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پرونده به مقام قضائی ارسال شد.

دستگیری هندوانه فروش میلیاردر

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری یک هندوانه فروش سیار و همدستش که از طریق کپی کردن اطلاعات کارت بانکی هشت نفر بالغ بر یک میلیارد ریال از حساب آنها برداشت کرده بود، خبر داد.

حسین بساطی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز مبالغی از حساب بانکی آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و رصد دقیق عوامل برداشت وجوه از حساب بانکی شاکیان سرانجام مشخص شد یک هندوانه فروش سیار از اعتماد مشتریان سو استفاده و اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی تعدادی از مشتریان خود کرده و سپس در یک فرصت مناسب با استفاده از رمز عبوری که مشتریان در اختیار آنها قرار داده بودند، اقدام به برداشت وجوه از حساب آنها کرده است.

این مسئول انتظامی افزود: مأموران با شناسایی هویت متهم در هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی فرد مذکور را به همراه همدستش دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات به عمل آمده به برداشت مبلغ یک میلیارد ریال از حساب هشت نفر از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند.

به دام افتادن قاتل فراری پس از هفت سال در ایرانشهر

قاتل فراری که هفت سال قبل خواهرش را با میله آهنی در ایرانشهر به قتل رسانده بود بالاخره به دام افتاد.
یک مقام ارشد انتظامی گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر قاتل فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی پس از ۷ سال فرار به دام افتاد.

وی ادامه داد: این قاتل ۳۵ ساله در سال ۹۲ بر سر یک سری اختلافات خانوادگی خواهر ۲۸ ساله خود را با ضربات میله آهنی به قتل رسانده و به کشور همسایه متواری شده بود که با حضور مجدد وی در استان مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرار راننده پس از کشتن عابر پیاده در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از فوت یک عابر پیاده در شهر کرمانشاه به علت سانحه رانندگی خبر داد و گفت: راننده متواری شده و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

فضل‌الله شیری اظهار کرد: سانحه رانندگی شب در بلوار شهید سرحدی کرمانشاه میان یک عابر پیاده و یک دستگاه خودروی پراید رخ داد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه عابر پیاده که پیرمردی حدوداً ۶۰ ساله بود به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های کارشناسان علت وقوع این سانحه مرگبار عدم توجه به جلو از سوی راننده پراید تشخیص داده شده است.
تصادف مرگبار در بابل

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ بابل مبنی بر تصادف دو خودرو پراید و پژو در جاده بابل به قائمشهر کبود کلاً گزارش شد.

غلام نیا روشن افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه یک فوتی و پنج مصدوم داشت که یک مرد ۶۷ ساله به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود، همچنین دو مرد ۴۸ و ۴۰ ساله و سه زن ۹ و ۱۸ و ۱۸ ساله دچار آسیب دیدگی شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

کد خبر 439975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.