تماشاخانه ایرانشهر بازگشایی شد

تماشاخانه ایرانشهر پس از ۱۸۰ روز توقف در فعالیت‌ها روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه با اجرای نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی بازگشایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، شامگاه چهارشنبه ۲۹ مردادماه پس از وقفه ۱۸۰ روزه، تماشاخانه ایرانشهر با نمایش «اسموکینگ روم» به نویسندگی مهدی زندیه و کارگردانی سعید زارعی بازگشایی شد.

این مجموعه تئاتری پس از وقفه ۱۸۰ روزه با استقبال مخاطبان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی و با بازی امیر امرایی‌نیا، محمدامین افشار، مریم بهمن‌پور، الهه پورسند، سویل جعفری، مهبد جهان‌نوش، فاطمه حسین‌زاده، فرناز حسینمردی، سعید زارعی، مرتضی سالاری، فاطمه صادق، علیرضا صمدزاده، بیتا طالشی و آهو قلندر در سالن استاد سمندریان شد.

تماشاخانه ایرانشهر در حالی از اسفندماه سال گذشته با ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم فعالیت مراکز فرهنگی تعطیل شد که با چهار نمایش «لانچر ۵» «زمستان / داخلی / خانه عروسک» «مرثیه برای قتل ژاله‌میم» و «مارلون بران دون» در دو تالار ناظرزاده و استاد سمندریان میزبان تعداد زیادی از مخاطبان بود.

کد خبر 439974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.