مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان برگزار شد

مراسم یکصدمین سالگرد تاسیس اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان با حضور مقامات استانی و شهری و معلمان پیشکسوت اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی شامگاه چهارشنبه _۲۹ مردادماه_ در آئین بزرگداشت یکصدمین سالگرد تأسیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در محل دبیرستان بهشت آئین اصفهان، اظهار کرد: موی سپید هریک از معلمان حاضر در این جمع نشانه تجربه آنهاست. اصفهان ویژگی‌های خاصی دارد و خوشبختانه شاهد نوآوری‌های خاص از سوی مدیران مختلف این استان بوده و هستیم.

وی افزود: شورای فناوری و مهارت برای اولین بار در استان اصفهان تشکیل شد و با توجه به اینکه استان اصفهان اولین استان دارای شهرک علمی و تحقیقاتی کشور بود، دامنه فعالیت این شهرک را به کریدور علم و فناوری کشور گسترش داد. اولویت اصلی در تمام جلسات استان با آموزش و پرورش است و معتقدم اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را با ظرفیت‌های موجود حل و فصل کنیم بهترین‌، آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین راه، نگرش به آموزش و پرورش است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: دست همه معلمان به خصوص معلمان دوره ابتدایی آموزش و پرورش را می‌بوسم و به این بوسه افتخار می‌کنم.

محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این نشست با تبریک یکصدمین سالگرد تأسیس اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: اولویت اصلی استاندار اصفهان، آموزش و پرورش است و در عمل شاهد اهتمام استاندار اصفهان به این موضوع هستیم.

وی افزود: در شرایط شیوع گسترده ویروس کرونا، همکاران ما جهاد آموزشی انجام داده‌اند و خداوند متعال را شاکریم که آموزش و پرورش استان اصفهان همچنان در جایگاه رفیعی از سیستم آموزشی کشور قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تقدیر از زحمات معلمان در آموزش و پرورش، تصریح کرد: به عنوان معلم ابتدایی در دورترین نقاط و روستاهای این استان تدریس کرده‌ام و اکنون افتخار می‌کنم که روزگاری در دوره ابتدایی آموزش و پرورش تدریس کرده‌ام و دست همه معلمان دوره ابتدایی را می‌بوسم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم از تمبر اختصاصی آئین یکصدمین سالگرد تأسیس اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان و ۲۳ جلد کتاب اساتید و فرهیختگان استان در حوزه آموزش و پرورش رونمایی شد.

کد خبر 439866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.