جمع بندی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها/عملیات اجرایی احداث سد لاستیکی در قزوین

در این بسته خبری از جدول گذاری ناحیه منفصل شهری قروه تا ضد عفونی مستمر کلیه نقاط ضروری و معابر شهری شاهرود و افزایش سرانه ورزشی لنگرود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز عملیات اجرایی احداث سد لاستیکی در قزوین

سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: عملیات اجرایی احداث سد لاستیکی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در قزوین آغاز شد.

جشنواره شهر زیبا بجنورد

نخستین جشنواره شهر زیبا در بجنورد، روز دوشنبه با تشکیل و گشایش دبیرخانه این رویداد، در مرکز استان خراسان شمالی کار خود را آغاز کرد.

ضد عفونی مستمر کلیه نقاط ضروری و معابر شهری شاهرود

معاونت حوزه خدمات شهرداری شاهرود با اشاره به اینکه ضد عفونی نقاط ضروری سطح شهر و معابر شهری به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: ضدعفونی کردن معابر با رعایت اصل حفاظت از محیط زیست انجام می‌شود.

اجرای پویش «این خانه عزادار حسین است» در بجنورد

محمد موفق، مدیر سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از راه اندازی پویش «این خانه عزادار حسین است» با نصب ۲۵۰ بنر بر روی ساختمان‌های مرتفع شهری خبر داد.

میزان بافت فرسوده تالش

شهرام غنی زاده، شهردار تالش گفت: بافت فرسوده این شهر ۴۳۰ هزار و ۶۴۲ متر مربع است.

جدول گذاری ناحیه منفصل شهری قروه

شهرداری قروه عملیات عمرانی جدول گذاری خیابان انقلاب در ناحیه منفصل شهری قلعه را به صورت پیمانی آغاز کرد.

جمع بندی نهایی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: مقرر شد کارگروهی با حضور نمایندگان شهرداری‌ها و دولت تشکیل شود و موارد مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، از این رو جمع بندی نهایی در خصوص لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به جلسات آتی موکول شد.

افزایش سرانه ورزشی لنگرود

سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود با تاکید بر اینکه مدیریت شهری دوره پنجم همواره حامی ورزش این شهر بوده است، گفت: شهرداری لنگرود در سال جاری افزایش سرانه امکانات ورزشی این شهر را در دستور کار دارد.

فردیس حال و هوای محرم گرفت

حشمت الله عزیزی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و عزاداری سیدالشهدا (ع)، گفت: عملیات سیاه پوشی شهر انجام شده و فردیس آماده برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع) است.

کد خبر 439859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.