کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق کم‌برخوردار کرمان

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شورا در شرایط ویژه کنونی و مشکلات اقتصادی موجود موفق به تصویب به‌موقع بودجه و مصوبات لازم در این دوره شد و درنتیجه توانستیم در شرایط سخت اقتصاد، پروژه‌های عمرانی را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین چناریان امروز (چهارشنبه) در یک نشست خبری اظهار کرد: مجموع ردیف‌های درآمدی شهرداری در این دوره شورای شهر نسبت به قبل بیش از پنج برابر شده است.

وی از تصویب پیشنهاد شهرداری در خصوص کاهش ۲۰ درصدی عوارض صدور پروانه در مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهر خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به‌منظور کاهش فشار اقتصادی بر شهروندان، اقدامات خوبی انجام است.

سخنگوی شورای شهر کرمان خاطرنشان کرد: وقتی ما وارد شورای شهر شدیم، کارکنان و پیمانکاران طلب زیادی از شهرداری داشتند، که به‌رغم شرایط اقتصادی دشواری که امروز در آن به سر می‌بریم، اکنون تمامی کارکنان و پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری با خیال آسوده کار می‌کنند و تأخیری در پرداخت حقوق آن‌ها وجود ندارد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر در این نشست با اشاره به اقدامات مثبت شهرداری کرمان طی سال‌های اخیر، گفت: در طول سه سالی که از فعالیت شورای پنجم می‌گذرد، شهرداری کرمان خوش درخشیده است.

محمد فرشاد از آمادگی شورای اسلامی شهر کرمان برای تصویب هرگونه طرح منطقی و کارشناسی‌شده که از سوی مشاور اعلام شود و قابلیت اجرا داشته باشد، خبر داد و افزود: تا پایان امسال چند پروژه شهری بزرگ و قابل توجه که مورد تأکید شورای اسلامی شهر کرمان است، توسط شهرداری شروع و بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با تغییر لوایح عوارضی شهرداری، موفق شدیم درآمدهای شهرداری کرمان را افزایش دهیم، گفت: درنتیجه این افزایش درآمد، شهرداری کرمان توانست علاوه بر پرداخت به‌موقع حقوق پرسنل، پروژه‌های مختلف بزرگ و کوچک را در شهر کرمان اجرا کند.

کد خبر 439854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.