کادر فنی و بازیکنان یک دل هستیم تا نتیجه‌ای خوب برای سپاهان رقم بزنیم

ملی پوش تیم والیبال سپاهان گفت: امکانات خیلی خوبی در اختیار ما قرار دادند و اعضای باشگاه در این دو ماه کمک حال ما بودند. سپاهان از نظر مدیریت و امکانات جز چند باشگاه برتر ایران است.

علی اصغر مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تمرینات تیم والیبال سپاهان اظهار کرد: تمرینات را به مدت دو ماه است که شروع کردیم، اوایل به خاطر اینکه با شیوع ویروس کرونا پنج ما از میادین ورزشی دور بودیم روزهای سختی گذراندیم، اما به مرور زمان بهتر شدیم.

وی ادامه داد: به مسابقات لیگ برتر نزدیک می‌شوم و نیاز به بازی‌های تدارکاتی داریم که یکی از آنها برگزار شده، این مسابقات برای هماهنگی و پیدا کردن نقاط ضعف تیم است.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه امسال شرایط لیگ با سال‌های گذشته فرق دارد، تصریح کرد: همه تیم‌ها بازیکنان خوبی جذب کردند که هر بازی دشواری‌های خاص خودش را دارد.

مجرد در خصوص رحمان محمدی راد، خاطر نشان کرد: دو سال پیش در تیم والیبال شهرداری ورامین شاگرد رحمان محمدی راد بودم که در آن سال قهرمان شدیم. کار کردن با این مربی لذت بخش است، محمدی راد برای من مربی و معلم است زیرا از نظر فنی و اخلاقی درس‌های زیادی از او آموختم. یکی از دلالی اصلی که به سپاهان پیوستم حضور این مربی در تیم است.

وی با اشاره به اینکه سپاهان باشگاه بزرگی است، گفت: امکانات خیلی خوبی در اختیار ما قرار دادند و اعضای باشگاه در این دو ماه کمک حال ما بودند. سپاهان از نظر مدیریت و امکانات جز چند باشگاه برتر ایران است. کادر فنی و بازیکنان یک دل هستیم تا نتیجه‌ای خوب برای سپاهان رقم بزنیم.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان افزود: امیدواریم تا زمان برگزاری لیگ برتر والیبال کرونا تمام تا تماشاگران اصفهانی را از نزدیک در سالن ببینیم.

کد خبر 439836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.