ابلاغ پیام تبریک رئیس پارلمان سن‌پترزبورگ به رئیس شورای شهر اصفهان

سرکنسول سفارت روسیه در اصفهان با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر پیام تبریک ویاچسلاو ماکاروف رئیس پارلمان سن پترزبورگ برای انتخاب مجدد علیرضا نصراصفهانی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر را به وی ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر، امروز (چهارشنبه) سرکنسول سفارت روسیه در اصفهان پیام تبریک ویاچسلاو ماکاروف، رئیس پارلمان سن‌پترزبورگ برای انتخاب مجدد علیرضا نصراصفهانی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر را ابلاغ کرد.

در متن پیام تبریک ماکاروف آمده است:

"جناب آقای علیرضا نصر اصفهانی

رئیس محترم شورای اسلامی شهر اصفهان

احتراماً؛ باعث خرسندی اینجانب است که مطلع گردیدم جنابعالی مجددأ به عنوان ریاست شورای اسلامی شهر اصفهان انتخاب شدید که این امر موید اعتبار تزلزل ناپذیر و کاردانی شما می‌باشد.

اینجانب از طرف خود و نمایندگان مجلس قانونگذاری سن‌پترزبورگ صمیمانه‌ترین شادباش‌های قلبی خود را به جنابعالی تبریک می‌گویم.

فعالیت‌های شما الگوی خدمات رسانی به منافع شهری و کشوری محسوب می‌گردد، اعتقاد دارم که روابط دوستانه میان سن‌پترزبورگ و اصفهان در آینده همچنان مورد حمایت عالی رتبه شما قرار خواهد گرفت.

پارلمان سن پترزبورگ آمادگی دارد به بسط و توسعه مناسبات حسنه و اعتمادآمیز فی ما بین این دو شهر خواهر خوانده در در همه ابعاد مساعدت و کمک نماید امیدوارم بتوانیم سطح تماس‌ها و مشارکت سن پترزبورگ و اصفهان را بیش از پیش ارتقا دهیم.

جناب آقای رئیس، موفقیت بیشتر در تصدی امور شورای اسلامی شهر اصفهان در خدمت به شهروندان شهر زیبای اصفهان و همچنین تندرستی، بهروزی و شکوفایی شما را آرزومندم.
با احترام فائقه،

ویاچسلاو ماکاف"

علیرضا نصراصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با ابلاغ پیامی از ماکاروف تشکر کرد. و نوشت:

"عالیجناب ویاچسلاو ماکاروف؛ ریاست محترم پارلمان سن پترزبورگ

پیام تبریک محبت‌آمیز و دوستانه جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان سن‌پترزبورگ به اینجانب واصل گردید

ضمن تقدیر و سپاس فراوان، آمادگی شورای اسلامی شهر و مدیران شهر اصفهان را جهت استمرار و تقویت ارتباطات همه جانبه فی‌مابین دو شهر بزرگ سن پترزبورگ و اصفهان اعلام می‌دارم.

برای شما و نمایندگان دو پارلمان و شهروندان گرامی شهر سن‌پترزبورگ آرزوی سلامتی و سرافرازی دارم.

علیرضا نصر اصفهانی
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان"

کد خبر 439834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.