لیورپول تیاگو را حتی با ۳۰ میلیون هم نمی خواهد

هافبک اسپانیایی تیم بایرن مونیخ مدتی است که به باشگاه لیورپول لینک شده اما مشخص نیست که سرنوشت این گمانه زنی ها چه خواهد شد، چراکه لیورپولی ها بی میلی زیادی در رابطه با جذب این بازیکن نشان داده اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیاگو آلکانترا هافبک اسپانیایی تیم بایرن مونیخ به دنبال جدایی از این تیم است و تمایل دارد تا به باشگاه لیورپول نیز بپیوندد، اما به نظر می رسد که به دلیل مسائل مالی این باشگاه از جذب این بازیکن منصرف شود.

تیاگو که سابقه حضور در بارسلونا را نیز دارد، چندین سال به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم بایرن مونیخ در بسیاری از بازی های این تیم حضور داشت. در نهایت این بازیکن تصمیم گرفته است تا در صورت امکان از این باشگاه جدا شود و پیشنهادات را بررسی کند.

در تابستان جاری با توجه به شرایط پیش آمده به خاطر شیوع ویروس کرونا و مشکلات متعدد باشگاه ها از لحاظ مالی، بایرنی ها حاضر شده اند تا این بازیکن را با مبلغ ۳۰ میلیون یورو به فروش برسانند.

برای درک بهتر راضی بودن بایرنی ها به فروش ارزان قیمت تیاگو، می توان اشاره کرد که فصل گذشته تیم آرسنال با همین مبلغ بازیکنانی همچون توریرا و گندوزی را خریداری کرد.

مشخص نیست به چه دلیل، اما باشگاه لیورپول تمایلی به خرید تیاگو با این مبلغ ندارد. برخی حدس می زنند که این بازیکن در حال استفاده از شرایط فعلی است تا بتواند قرارداد بهتری را با باشگاه بایرن مونیخ به امضا برساند.

کد خبر 439824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.