ایمن‌سازی پل چمران به منظر شهری آسیب نزند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح‌هایی که برای ایمن‌سازی پل چمران انتخاب می‌شود نباید به زیبایی شهر آسیب بزند،

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن امروز (چهارشنبه) در جلسه مشترک کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی و کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان که با دستور جلسه حل مشکلات و بررسی ضرورت‌های پروژه قطعه ترافیکی چمران برگزار شد، اظهار کرد: موضوع آسیب‌های اجتماعی پیرامون پل چمران در کمیسیون اجتماعی شورای شهر مطرح و راهکارهای مقابله با پدیده خودکشی در این منطقه بررسی شده است.

وی افزود: جدا از ضرورت‌های عمرانی که باید در استانداردسازی پل چمران مورد توجه باشد، لازم است به مقابله با خودکشی در این مکان نیز توجه شده و راهکاری برای این اتفاق پیدا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح‌هایی که برای ایمن‌سازی پل انتخاب می‌شود نباید به زیبایی شهر نیز آسیب بزند، تصریح کرد: طراحی مناسب و دیوارنگاره‌های اطراف پل می‌تواند در کنار رفع خطر خودکشی، جلوه مناسبی نیز به این منطقه از شهر بدهد.

همچنین رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه گفت: در آخرین جلسه برگزار شده، گزینه‌های مطرح برای اجرای پروژه احداث کندروهای پل چمران بررسی و قرار شد که در قسمت کندروها برنامه‌های مطرح شده عملیاتی شود.

شیرین طغیانی افزود: دو هزار درخت در مسیر اجرای پروژه وجود دارد که رقم قابل توجه‌ای بوده و نمی‌توان به راحتی این تعداد درخت را قطع کرد.

وی با بیان اینکه قرار بود با در نظر گرفتن برنامه‌های پیشین به بازخوردی از اجرای پروژه برسیم، تصریح کرد: موضوع سیما و منظر شهری نیز در این پروژه مطرح بوده و با توجه به احتمال طولانی شدن اجرای پروژه، نیاز است فضای ترافیکی اطراف پل افزایش یابد.

کد خبر 439818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.