محرومیت نیمار از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا؟

بی‌توجهی نیمار به دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن است باعث شود تا این بازیکن از حضور در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا منع شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، مهاجم برزیلی تیم پاریس سن ژرمن ممکن است به خاطر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مخصوص هنگام مسابقات از حضور در فینال رقابت‌ها منع شود.

نیمار در بازی برابر لایپزیش لباس خود را با لباس مارسل هالشتنبرگ تعویض کرد که همین مسئله باعث واکنش‌های بسیاری شده است. انجام چنین حرکتی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و خطر ابتلا به این ویروس مجاز نبوده و به همین خاطر ممکن است نیمار از حضور در فینال رقابت‌ها منع شود. البته احتمال منع حضور وی صرفاً به دلیل تعویض لباس نیست، بلکه احتمال دارد به خاطر این حرکت وی به ویروس کرونا مبتلا شده باشد.

البته در قوانینی که به‌تازگی وضع شده‌اند اشاره نشده است که آیا بازیکنان می‌توانند با هم لباس‌ها را تعویض کنند یا خیر؛ اما در متن قوانین اشاره شده است که باید مسائل بهداشتی به‌طور کامل رعایت شود و این مورد می‌تواند نقض جدی این قوانین باشد.

خود قرنطینگی ۱۴ روزه و اجباری نیمار ممکن است باعث شود تا وی از حضور در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا محروم شود و این مسئله به‌ طور قطع اعتراض شدید باشگاه پاریسی را در پی خواهد داشت.

در حال حاضر یوفا تصمیم دشواری باید بگیرد. احتمال ابتلای نیمار به ویروس کرونا مسئله‌ای نیست که بتوان به‌سادگی از آن عبور کرد و جان تعداد زیادی از افراد در خطر است. از طرفی محروم شدن وی از حضور در مرحله نهایی نیز ممکن است با واکنش شدیدی مواجه شود.

کد خبر 439811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.