۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
زنده شدن کودک مرده در دیشموک

سرقت مسلحانه از مغازه طلافروشی، دستگیری قاتل فراری در ماهشهر، زنده شدن کودک مرده در دیشموک، انفجار مرگبار تریلی در چابهار، انهدام باند سارقان مسلح در زابل و تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مأموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر در حال گشت زنی در بلوار امام خمینی بودند که یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نظر آن‌ها را جلب می‌کند، دو نفر از سرنشینان خودرو در حالی که اسلحه و تبر داشتند از ماشین پیاده و به سمت طلا فروشی رفتند.

کیوان ظهیری تصریح کرد: مرد مسلح مقابل مغازه و دیگری تبر به دست وارد مغازه طلا فروشی می‌شود، صاحب مغازه با دیدن آن‌ها آژیر خطر را به صدا در آورد و دکمه مها (مرکز هشدار الکترونیک) را می‌زند.

وی افزود: دکمه مها (مرکز هشدار الکترونیک) از سیستم‌های ایمنی به روز است و باعث می‌شود ویترین در گاو صندوقی مخفی شود. همین کافی بود تا نقشه دزدان نافرجام باقی بماند، سارقان با دیدن مأموران پلیس که برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند، وحشت کردند و بی آنکه سرقتی انجام بدهند از مغازه خارج شدند و پس از شلیک سه تیر هوایی پا به فرار گذاشتند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری شماره پلاک خودروی متهمان را به دست آوردند و به زودی با سرنخ‌هایی که در اختیار دارند سارقان مسلح را دستگیر خواهند کرد.

دستگیری قاتل فراری در ماهشهر

یک مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری لفظی منجر به قتل به وسیله چاقو، در یکی از محلات ماهشهر، بلافاصله اکیپی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی صحنه قتل به محل اعزام شدند.

حیدر عباس زاده افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی فرد قاتل و محل اختفای متهم در یکی از شهرستان‌های همجوار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی وی را دستگیر و یک تیغه چاقو استفاده شده در قتل از وی کشف کردند.

وی با بیان اینکه قاتل در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی ماهشهر به قتل ارتکابی معترف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

زنده شدن کودک مرده در دیشموک

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی تماس به مرکز ۱۱۵ شهر دهدشت مبنی بر درخواست کمک جهت نجات جان کودک یک ساله‌ای که در بخش دیشموک به دلیل سقوط در چاه آب دچار خفگی شده بود، بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیشموک به محل حادثه اعزام شدند.

محسن جلیل با بیان اینکه در طی مسیر کودک بدون هیچ علائم حیاتی تحویل کد اورژانس داده شد، افزود: بلافاصله عملیات احیا شروع و بعد از انجام عملیات احیا و خاتمه آن کودک با حفظ علائم حیاتی تحویل مرکز درمانی داده شد.

وی افزود: این دومین مورد از غرق شدگی در شهر دیشموک بوده که در طی روزهای گذشته به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شده، متأسفانه هر دو، کودک ۱.۵ ساله و یک ساله بوده که مورد اول به دلیل شدت عوارض قبل از رسیدن تکنسین‌های اورژانس جان خود را از دست داد.

انفجار مرگبار تریلی در چابهار

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلی سوخت کش در کیلومتر پنج محور چابهار به "کنارک" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

مصطفی کول زاده افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه تریلی تانکر دار حامل سوخت بنزین، پس از برخورد با یک سواری پراید از جاده خارج و واژگون شده و بلافاصله طعمه حریق شده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه هر دو نفر سرنشین تریلی سوخت کش جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرده است

انهدام باند سارقان مسلح در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از محلات شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مردی ۲۵ ساله به عوامل گشت انتظامی مراجعه و اعلام کرد، سه سرنشین جوان یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با تهدید سلاح گرم، تلفن همراه وی را سرقت و از محل متواری شده‌اند.

ثمره حسینی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله طرح مهار در سطح شهرستان زابل اجرا که کمتر از دو ساعت پس از اعلام وقوع سرقت یکی از تیم‌های گشت انتظامی شهرستان سارقان مسلح را در حوالی این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: راننده خودرو با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که با سرعت عمل مأموران انتظامی هر سه نفر را در محل دستگیر و در بازرسی بدنی از آن‌ها یک قبضه اسحله گرم، یک عدد افشانه فلفلی، یک تیغه چاقو و سه دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

وی با بیان اینکه اعضا این باند بین ۲۳ تا ۲۹ سال سن داشته و به هشت فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه شهروندان اعتراف کردند، از قاطعیت پلیس در برخورد با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی گفت و خاطر نشان کرد: به این افراد اجازه نمی‌دهیم برای منافع شخصی و قدرت نمایی، امنیت و آسایش عمومی مردم و شهروندان را خدشه دار کنند، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.

تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: تصادف رانندگی در محور نهبندان-زاهدان شهرستان نیمروز استان سه کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

کشواد بهروزی زاده اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در محور "نهبندان به زاهدان" شهرستان نیمروز استان بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه برای بررسی صحنه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید با یکدیگر برخورد کرده که یک نفر از سرنشینان خودروی پراید و یک پسر بچه و یک نفر دیگر از سرنشینان خودروی پژو در دم فوت و سه نفر نیز از هر دو خودرو مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

کد خبر 439806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.