فوتبال هرمزگان دچار عقب ماندگی شده است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: فوتبال استان به دلیل نداشتن باشگاه حرفه‌ای در سطح اول فوتبال کشور نسبت به استان‌های همجوار دچار عقب ماندگی زیادی شده است.

به گزارش ایمنا، اسماعیل بواشه اظهار کرد: از استاندار هرمزگان به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان به لحاظ پیگیری جهت گرفتن امتیاز یک تیم فوتبال در سطح اول کشور که در صورت تحقق این امر می‌تواند باعث شور و نشاط شود قدردانی می‌کنم.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: توسعه فوتبال ناامیدی و یأس را از جوانان و جامعه ورزش می زداید اما با توجه به تجربه‌های گذشته و عدم موفقیت بلند مدت نمایندگان فوتبال استان در سالهای قبل نیازمند یک برنامه ریزی و مدیریت صحیح و مناسب همراه با تدوین یک نقشه راه با تمرکز بر تشکیل هدفمند فوتبال پایه صورت گیرد تا موجبات موفقیت‌های بلند مدت و ماندگار را فراهم کند.

وی ادامه داد: امیدوارم صنایع بزرگ استان جهت تضمین موفقیت این کار بزرگ مشارکت مستمر و پایداری داشته باشد نه صرفاً مساعدت اندک و مقطعی جهت رفع تکلیف باشد بلکه همانند صنایع سایر استان‌ها که علاوه بر تیم داری و صرف هزینه‌های زیادی در ورزش اقدام به ساخت ورزشگاه‌های مجهز و مدرن نیز کرده اند.

بواشه تصریح کرد: از صنایع غرب فقط فولاد هرمزگان با داشتن سه تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در سطح کشور فعالیت می‌کند که امیدواریم با حمایت مدیران این شرکت، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشگاه فولاد هرمزگان تأسیس شود، تا شاهد توسعه فوتبال پایه که زیربنای فوتبال در استان خواهد بود باشیم.

وی خاطر نشان کرد: دیگر صنایع تاکنون هیچگونه مشارکتی در تیم داری حرفه‌ای در استان نداشته اند که نیاز است در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود نسبت به مردم و جوانان هرمزگان و ایجاد حس تعلق در استان در ورزش حرفه‌ای حضور مستقیم داشته باشند و وظیفه خود را نسبت به جوانان و ورزش استان ادا کنند.

کد خبر 439803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.