امان از واژه‌های ریز داخل یک پرانتز!

پانصد و سی و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نیکفر با گئورگی گولسیانی تمدید کرد" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به اقدام مناسب نیکفر، سرپرست سپاهان دارد. مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و در لیگ بیستم هم در اصفهان به کار خود ادامه خواهد داد. با اینکه تنها یک دیدار از رقابت‌های این فصل باقی مانده است ولی مسابقات فشرده آسیایی در راه است و سپاهان در ادامه تمدیدهای خود قدم دیگری را برای تقویت تیم برداشت و گولسیانی را به مدت یک فصل دیگر در سپاهان نگه داشت.

"امان از واژه‌های ریز داخل یک پرانتز" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به بحث روز فوتبال ایران یعنی قرارداد ویلموتس دارد. حکم فیفا در خصوص پرونده شکایت مارک ویلموتس، سرمربی پیشین تیم ملی از فدراسیون ایران صادر شد که عجیب و البته سنگین است و می‌تواند تا سال‌های طولانی در یاد همه اهالی ورزش و طرفداران فوتبال باقی بماند. در یکی از بندهای قرارداد آمده در صورت فسخ قرارداد باید دستمزد سه ماه «و یا یک مبلغ مشخص» به ویلموتس پرداخت شود. اضافه شدن همین چند کلمه نصفه و نیمه داخل پرانتز باعث شده تا حالا این محکومیت سنگین بر فوتبال و کشور ایران تحمیل شود.

"افشاگری واعظ آشتیانی" عنوان دیگری از این روزنامه است که اشاره به افشاگری آشتیانی علیه قلعه نویی دارد. مدیر عامل اسبق استقلال مدعی شده که قلعه نویی در مقطعی می‌خواسته مجیدی را کنار بگذارد. او البته بدون اسم بردن از قلعه‌نویی گفته در زمان مدیریتش هم سرمربی وقت یک بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد و به‌خاطر اتفاقی که افتاده بود، اعلام کرد آقای فلانی را نمی‌خواهم، در پاسخ به وی گفتم آیا پای این تصمیم و حرفت هستی و واقعاً او را نمی‌خواهی که این سرمربی قاطعانه گفت خیر، دیگر این بازیکن را نمی‌خواهم. آشتیانی ادامه داده که هنوز یک هفته نشده بود که آقای سرمربی گفت این بازیکن را دوباره می‌خواهم که همان لحظه به او گفتم اگر بی‌تدبیری می‌کردم و با آن بازیکن به خواسته شما برخورد دیگری انجام می‌دادم، واقعاً چطور امروز می‌توانستم او را برگردانم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 439799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.