راهکار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی حصار کشی نیست

شهردار اصفهان با بیان اینکه راهکار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دیوار و حصار کشی نیست، گفت: اگر آسیبی در شهر وجود دارد که خطر آفرین است باید راهکاری برای آن بیابیم تا مشکلات به خوبی و ریشه‌ای رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز_ چهارشنبه ۲۹ مردادماه ۹۹ _ در جلسه مشترک کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی و اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی اصفهان با موضوع "بررسی پروژه ترافیکی پل چمران" اظهار کرد: برگزاری این جلسه نشان از احساس مسئولیت شورای شهر اصفهان دارد چراکه امروز موضوع ترافیک مسیر لاله تا چمران یکی از مسائل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه راهکار مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دیوار و حصار کشی نیست، ادامه داد: اگر آسیبی در شهر وجود دارد که خطر آفرین است باید راهکاری برای آن بیابیم تا مشکلات به خوبی و ریشه‌ای رفع شود.

نوروزی افزود: شهرداری تلاش می‌کند با طراحی‌های ویژه علاوه بر زیبایی شهر، ایمنی را نیز بالا ببرد.

وی با اشاره به اصلاح کندروهای منطقه چمران ادامه داد: باید مطالعاتی بر روی تصمیمات قبلی و جلسات گذشته انجام شود تا سابقه اقدامات انجام شده برای کندروها مشخص و پس از آن گام‌های بعدی برداشته شود.

شهردار اظهار کرد: ردیف بودجه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته و کارشناسی‌های لازم انجام شده، اما باید مبلغ آن اصلاح شود البته اولویت بندی برای اصلاح کندروها با توجه به بودجه در نظر گرفته شده با تعریض است.

کد خبر 439794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.