فولاد _ تراکتور/ جنگ پایانی برای سهمیه آسیایی

در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال تیم های فولاد و تراکتور به میزبانی فولاد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال پنجشنبه _ ۳۰ مرداد ماه_ از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار تیم‌های فولاد و تراکتور

ورزشگاه: فولاد آرنا

داور: محمد حسین زاهدی فر

ناظر بازی: یدالله جهانبازی

آخرین رویارویی: تراکتور یک فولاد صفر

پخش زنده: شبکه ورزش یا سهند

تراکتور و شانس‌های متعدد برای کسب سهمیه آسیایی

تراکتور در حالی به مصاف فولاد می‌رود که در چهار هفته اخیر سه تساوی و یک پیروزی به دست آورده است. این تیم هفته گذشته مقابل تیم همشهری خود ماشین سازی تبریز با گلزنی رضا اسدی و محمدرضا آزادی به پیروزی دو بر یک دست یافت تا امیدهای خودشان را برای کسب سهمیه نگه دارند و به نوعی دیدار پایانی مقابل فولاد برای آنها تعیین مرگ و زندگی باشد. البته تراکتور اگر در لیگ برتر نتیجه نگیرد هنوز شانس گرفتن سهمیه آسیا در جام حذفی را دارد.

این تیم با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد که با پیروزی مقابل فولاد و شکست استقلال می‌تواند تا رده دوم بالا بیاید. اگر قرمزهای تبریز بازی را واگذار کنند و تیم‌های بالای جدول بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند، آنها تا رده پنجم پایین خواهند آمد.

تراکتور در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر اکبر ایمانی و سرمربی خود ساکت الهامی را به دلیل محرومیت روی نیمکت ندارد. این تیم در بازی رفت مقابل فولاد با تک گل رضا اسدی به پیروزی رسید.

فولاد مدعی برای کسب سهمیه

آن سوی میدان فولاد در چهار هفته اخیر سه تساوی و یک پیروزی به دست آورده و آخرین پیروزی این تیم به هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل نفت مسجد سلیمان بازمی‌گردد. این تیم با ۴۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد که با پیروزی در هفته آخر شانس آسیایی شدن می‌گیرد و اگر هم شکست بخورد در جایگاه پنجم باقی خواهد ماند.

نتایج به دست آمده هر دو تیم در چهار هفته پایانی به یک شکل است و توانسته اند از چهار دیدار خود تنها شش امتیاز را کسب کنند، اما پیروزی هفته گذشته تراکتور مقابل ماشین سازی تبریز از لحاظ روحی می‌تواند به آنها کمک شایانی کند. تساوی دیدار فولاد و تراکتور تنها به نفع سپاهان خواهد بود تا با تفاضل گل بیشتر در جایگاه سوم قرار بگیرد.

لوسیانو پریرا با هفت گل و احسان حاج صفی با شش گل بهترین بازیکنان تیمشان در امر گل زنی هستند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

رشید مظاهری، محمد رضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مهدی تیکدری نژاد.

ترکیب احتمالی فولاد:

شهاب گردان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، زبیر نیک‌نفس، احمد عبدالله زاده، حسن بیت سعید، لوسیانو پری را، فرشاد احمدزاده و محمد قاسمی‌نژاد.

کد خبر 439727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.