احداث دو ایستگاه اجاره دوچرخه در سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دو چرخه سواری آبیدر سنندج ایجاد می‌شود.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی اظهار کرد: احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در کمربندی آبیدر یکی از اقدامات ماندگار شهرداری در این دوره بود که مورد استقبال خوب شهروندان هم قرار گرفت.

وی گفت: ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بویژه استفاده از دوچرخه یکی از طرح‌های شهرداری‌ها در راستای ارتقا حفظ سلامتی و شادابی شهروندان است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: نخستین مسیر دوچرخه سواری در آبیدر سال گذشته از میدان حجاب تا ورودی شهرک زاگرس اجرا و مورد بهره‌برداری هم قرار گرفته است.

شریفی اضافه کرد: در راستای رفاه حال شهروندان، گردشگران و دانشجویان غیر بومی که ساکن سنندج هستند و به دلیل اینکه فاقد دوچرخه هستند و نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند؛ طرح تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

شریفی تاکید کرد: شهروندانی که دارای دوچرخه هستند می‌توانند همانند این ایام از این مسیر بدون پرداخت هزینه‌ای تفریح و دوچرخه سواری کنند و این ایستگاه‌ها برای رفاه حال کسانی است که فاقد دوچرخه هستند.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان انتخاب پیمانکار جهت تعبیه دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دو چرخه سواری آبیدر منتشر شده و در صورت مشخص شدن پیمانکار این دو ایستگاه در میدان حجاب و نرسیده به پارک کودک تعبیه خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 439721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.